|
|
|
|---|---|
|
De två "jiggarna" som kostar 2058:- kr och används för att låsa kamaxlar i m70 motorn har jag planer på att tillverka ett gäng av i vattenskärare. Hur många skulle vilja ha sådana jiggar ? Det kostar lite att köpa ett 10 mm tjockt aluminiumflak och ladda i vattenskäraren men gör man ett gäng bör kostnaden med råge UNDERSTIGA de 2058:- kr jiggarna kostar. svara på tråden om du är intresserad. Gissar på en femhundring stycket för en egen skuren jigg. FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) | |
|
Jajust jiggarna är detsamma för M40, M43, M70 och M73 motorerna. så de passar till ganska många bilar. FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) |
|
Paap Reeder |
Hej wadel! För en 500:-ing tecknar jag mig för en. När vi ställde min användes bara den ena så eg förstår jag inte varför det skall vara två. För oss vedbodstrimmare kan man mycket väl göra den i 20 mm teak. Det är ju inga nämnvärda "krafter den skall hantera" utan bara "hitta fram vinkeln". Har skaffat fram stenhård teak men ännu inte kommit till skott med figursågen. MVH /// Paap |
|
by smide |
|
|
Det bör tillverkas iaf 10-14 st för att det skall bli lönsamt. Ingen mening med att ladda avttenskärare och nyttja 30% av ett plåtflak :-) Får se om det blir mera folk som vill ha. Kan ju göra ett mindre antal i fräsen men att stå och fräsa tar ju tid som attan. FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) |
|
| jag vill oxå ha såna vore inte alls dumt att ha | |
|
ja tror inte det blir några om vi bara är tre personer och paap bara vill ha en jigg... men får se , kanske fler som börjar meka nu när hösten är här.... FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) |
|
|
Det kan alltid sitta fint med lite jiggar,tecknar mig för 1:st. Mvh Dic. |
|
|
är på om de inte blir FÖR dyrt "Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår." -Homer Simpson FKA Bmwlover |
|
| Jag tecknar mig en omgång jiggar | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.