|
|
|
|---|---|
|
Det er en meget trist natt. En gammel klasse-kamerat og lag-kamerat døde i dag i trafikkulykke på e6. Kjente han godt før, men har ikke hatt kontakt med han de siste årene. Han er lag-kamerat nr. 2 som dør i trafikken. (Jeg spilte fotball for noen år siden). Sykt. ;((( Länk Länk Jeg hørte om dette på radioen mens jeg var på jobben. Er alltid bekymret for at jeg skal kjenne dem det gjelder når jeg hører slikt. Tenkte nesten ringe en kamerat for å høre, men det ble ved tanken. Så ringte han meg for noen timer siden og fortalte hvem det var. Grusomt.. Det skjedde en frontkollisjon til en halvtime etter at veien ble gjenåpnet! Ingen døde.. I forrige uke holdt jeg på å kjøre på en kjegle som lå midt i veibanen (se annen tråd) på samme sted. Kunne gått galt.. | |
|
Mycket trist, mina kondoleanser går till dig och offernas familer! :( En vän till min kompis körde ihjäl för en vecka sen, höll alldeles för hög hastighet på motorvägen med sin BMW och körde rakt in i aktern på en långtradare. (Givetvis stod det i tidningen dagen efter att det var just en BMW som krockat , hade det varit en volvo, saab eller toyota, tror ni att märket nämnts då? KNAPPAST!) Kör försiktigt där ute!!! Mvh, Kalle Hansen FKA nofx16 Länk |
|
|
Beklagar sorgen... alltid tråkigt att tappa vänner som man haft mycket roligt med..... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.