|
|
|
|---|---|
|
Undrar vad man kan få för en: 523i, manuell, callipsoröd 12700 mil 2 ägare (nyköpt i Tyskland av en 65-årig tysk herre bosatt i Sthlm plus mig - inga handlare eller förmedlare, bara två ägare) svart läder, trä, klima, CD, larm, avtagabar drag 16 tum sommar med F1, plåt på vinter fullservad, hela tiden på aukt. service i Stockholm ej skruvad mätare, riktig servicebok Lite svårt avgöra vad man kan få för en sån bil... priserrna börjar ju vid 100k o slutar vid typ 140k. Så... lite hjälp? | |
Marcel |
Även jag letar efter en 523. har hittat en hel del, Ac, Skinn m.m. Nackdelen är att det är svårt och hitta en lågmilare, de flesta ligger över 18000mil. jag tycker det känns lite och behöva betala 100.000+ för en bil som har gått så mycket. Med tanke på att den du hittat är en lågmilare, och bra utrustad, så kanske 120.000, men du skrev inte årsmodell! |
| marcel: Det står i rubriken, en 97:a | |
|
Du svarar ju nästan dig själv ju!! 100-140 och denna bil bör ju ligga i den övre halvan av den skalan ( ovanligt med välutrustade 523, sv sålda ex är vanligen pinsamt torftigt utrustade) MEN en 528 ger vanligen mera utr och power för samma pengar Sedaner är ju iof billigare och sjunker snabbare än dito Touringar... Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk |
|
|
Jag tror på absolut max 120.000 kr. GM: Anser du verkligen att bilen i fråga är rikligt utrustad? Allt är ju relativt men jag måste säga att jag tycker den är ganska normalt utrustad... roadZter |
|
|
DZ: JA, om man jämför men många sv sålda -96-97 or som ofta bara har Komfort paket och inget mer.....( inget skinn ingen CD, ingen nivå regl mm mm ..) jantelagen "förbjuder" ju att man beställer en ny bil med dessa attribut..... så för att vara en 523 är den välutrustad ( hade det varit en 528 hade den varit ja ha och hade det varit en 540: märkligt snål rustad..) Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.