|
|
|
|---|---|
|
Hej på er! Jag var med en kompis och kollade på en 320 Coupé idag. Bilen är en 95'a med automat, min kompis vill ha automat. Svensksåld med en ägare, fullservad på BMW, bostongrönmet, svart skinn, AC ur funktion, Webasto bensinvärmare, 11400 mil etc. Såg kvittot från nyköpet, 340.000.-!!! Priset är 105.000.- För mycket egentligen, men är det kanske värt det? Det är ju en väldigt seriös bil med full dokumentation. Jag har för mig att 96'an fick en ny motor och 97'an fick ny grill. Är det dumt att köpa en 95'a? Själv så skulle jag inte köpa en 320 och inte en automat men om man är ute efter det så är det ju en schysst bil. Mr C | |
| Nej, det är samma motor i en 320 från 1995 som senare. Grillen är också densamma, vad jag vet. Jag tycker att priset verkar vara ordentligt i överkant, lägg till en 10 000 för AC-reparationen. Köp inte om du inte är övertygad att det är rätt bil. Det finns månra andra. | |
| Samma motor, men annan frontplåt & njurar. Därför ligger E36:or tillverkade senare än 97 lite högre i kurs. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.