|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vilka gör styling till E30 förutom Rieger och vilka säljer dem??? Vill få tag i en bakkjol... Stay siC! | |
|
www.realcar.se - Har väl en del skoj, fråga mej inte om passform o så har inte beställt nåt därifrån. Min bil: Länk |
|
|
Jag tycker seidl har väldigt snygga grejor.......Gå in på stylingkompaniet.com och kolla. De har ett av deras kitt. Fronten är grymt stor, perfekt om man vill trycka dit en syndigt stor intercooler på sott turbobygge :) Mvh Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
|
sitt turbobygge ska det stå :) Och en sak till Realcar är inte direkt kända för att ha bra passform på sina grejor, tycker inte att de håller sina leveranstider heller. Bemötandet är inte heller bra. Pröva med powershop.se (013-353590) dom är de bästa som jag har haft att göra med. De tar hem allt du vill ha, och till bra priser. Priserna på stylingkomaniet (seidl paketet iallafall) är ganska dyrt tycker jag. Lycka till mvh Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
|
Finns, enligt mig, inte mycket annat att välja på än original, M-tech och Hartge när det gäller styling för E30. Allt annat är i princip antingen 80-tal eller groteskt. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Tack för alla svar! Stay siC! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.