AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.410

Ngn som vet ngt om denna Bmw 530i samt värdering

ok
50
ok3084
528i Touring -00
Ngn som vet ngt om följande BMW som finns hos.. tycker det verkar vara ganska billigt om man gämför med andra 530or...

REGnr TZH 337

BMW 530i M-Optik,TV-Navi IMPORT
Årsmodell: 2001
Mätarställning: 4.300 mil
Färg: Svartmetallic
Karosseri: Sedan
Pris: 245.000 kr

Försäljare: Nya Bilhuset i Eskilstuna AB, Eskilstuna
Telefon: 016 - 13 55 55
Fax: 016 - 13 55 66
E-post: info@nyabilhuset.se

Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Ja, priset verkar i underkant.

Har ingen uppfattning om bilen, men vore jag i dina kläder skulle jag kolla skick och historik noga. 4300 mil låter i underkant för en sådan bil.

Välkommen till forumet och lycka till med billetandet!

My Bimmer is my mistress
TZH låter väldigt nyimporterat.
Det kan vara väldigt svårt att avgöra om den gått 4300 mil eller 10000 mil. Var kritisk, syna skick och historik noga som Tretretti skriver.

Lycka till!

Samma handlare säljer en 528i Turbo.
Ehhh, tar handlare sådant som inbyte?
Länk

/Wille
Bor i Eskilstuna, kan ta en sväng förbi firman på måndag om Du vill. I så fall- något speciellt Du vill ha reda på??

As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Man får vad man betalar för! Sök på diverse nedlagda bilfirmor. Jag skulle bestämt avråda från köp på denna firma.
Mvh
Asken
ok
50
ok3084
528i Touring -00
hej asken, känner du till denna bilfirma eller har hört ngt om den så är jag väldigt tacksam om du berättar för jag bor i södra sverige o det är en bit att åka till Eskilstuna.

Försäljare: Nya Bilhuset i Eskilstuna AB, Eskilstuna

OK: På den aktuella adrssen huserar även Framtida bilar ( tidigare även MK bilar) ( och i den grå forntiden: SAAB)

sök på ordet "Eskilstuna" och "MK" resp "Framtida bilar" och du hittar div info....

Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Håller med Asken glöm dem. Har själv köpt en s*ruvad bil hos dem tidigare. Sök på MK-Bilar (firmans gamla namn) på forumet så finner du mer info.
Skönt att man har tillgång till detta forum så att skojarna inte kan värna sig bara genom att byta namn.

Mvh,
Kalle Hansen
FKA nofx16
Länk
ok
50
ok3084
528i Touring -00
Tack för all info, det är kanon att kunna få råd o tips när man själv inte har ngn koll på försäljare i andra städer.

//Ola

har den service bok?
är alla gjorda...
Frågade dem om du skulle kunna få kopior för att ringa verkstäder i boken, mkt effektiv fråga jag har fått luren i örat några ggr..
Är det verkligen så lågt pris kollade lite priser som sparat och sååå lågt är det inte väl?
5-serien har blivit billigare i Sverige i sommar/höst

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.