|
|
|
|---|---|
523i_96 |
Hej! Jag har ringt Ray-metallfabriken och de kan inte fixa något förrän om tidigast 3 månader. Sen är Simons-system tveksamt. Så jag har ring Motornord, men de kan bara ta hem ett system som motsvarar original. Billdelsimporten har inte heller något sportsystem. Ferrita är bra, men för dyrt. 6500 kr plus att jag måste åka dit så de kan bygga det på palts. Någon som vet vart man kan köpa ett system???? (Det är samma på en 528:a från 85-) MVH: Magnus |
|
Hej! Prova me Bildelsimporten mvh.benny |
|
|
benny: Läs inlägget en gång till ;) Är också intresserad av sportsystem till både 528:an och 535:an (likadana avgassystem). Gjorde som du för nån månad sen. Ringde till Ray. Då visste dom inte överhuvudtaget när dom skulle börja tillverka dessa system. ///Jesper |
|
|
Letade själv efter liknande, men det slutade med att jag fick bygga ett själv eftersom inte heller jag hittade nåt intressant. Köpte en universalbyggsats från Jt- avgasteknik i 3". Relativt enkelt att få ihop med viss svetskunskap. Fungerar jättebra och låter gott! Tjäder |
|
|
J.Dredd>>>> oj missade totalt! Men jag pratade me dom i ett annat syfte bara för några månader sen och lyssnade även om avgas+sportsystem för mitt behöver nog bytas innom 2år och då sa han att det inte skulle vara några problem att ta fram mvh.benny |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.