|
|
|
|---|---|
| Jag tittar efter en 320i-95-97.Är det något man skall vara extra uppmärksam efter. | |
|
Hej Kenneth och välkommen till BMWPower! Jag vill rekomendera dig att göra en sökning under "sök inlägg". Prova att skriva "320 AND E36" (minus citat-tecknen), så kommer Du finna massor med läsning om denna modell! Mvh, Kalle Hansen FKA nofx16 Länk |
|
| större motor? | |
|
Hubbe: Kul :) Alla är kanske inte så hästkrafts hungriga som du! Mvh En som letar 330 ci:) BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| wendtan: Men det er jeg! I natt drømte jeg at jeg kjørte en M5 E39. Snufs.. | |
|
Morten: Tips, prova inte en 330, den är beroendeframkallande. Att prova en m-bil borde vara livsfarligt för ekonomin. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
320-325 |
men kul |
| Kenneth, kolla hellre på 325 om du ändå kollar 320. Det skiljer bara drygt 1000:- i försäkringskostnad på ett år och det skiljer inte så mycket i inköp heller. 325:an har ju så mycket mer öööös och kör du hyfsat "vanligt" så är den faktiskt snålare tack vare att den har bättre verkningsgrad i låg- och mellanregistret (varvtal). | |
|
1000:- mer i försäkringskostnad?? Vad har du fått det ifrån? Jag har för mig att det nästan var dubbla kostnaden att försäkra en 325 mot en 320.. skulle väl kosta upp mot 15-20.000:-/år med en 325:a har jag för mig...:( /k |
|
|
Färska prisuppgifter från mitt försäkringsbolag. Fast detta gällde ifs HALVförsäkring! Ex från centrala Gbg 318 ca 5000 320 9600 325 10400 |
|
| Satsa på en 328 istället, vilket drag! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.