|
|
|
|---|---|
|
Jag ska nu byta koppling på bilen, men frågan är tryckplattan behövs den bytas vid ca 10 000mil "e36 93:a"? ska sätta i sinterlameller i den, samt jag självklart byter urtrampningslager! men frågan är tryckplatan, vill att kopplingen pappar ca 400hk "lustgas" vet att man inte ska snåla med lite fattig! mvh STOFFE | |
| så du ska i med gas nu ? | |
|
Jag fundera på att göra de i vinter! vill säga om jag har råd.. jobber ju på swt! ;) inte jobba i dag, meckar du i stället ! |
|
| Jag är sjuk ! Köp ett begagnat system ! Bäckis säljer ju ett komplett ! | |
|
Blir spara pengar! sen köpa nått måste man ju göra i vinter när bilen står! vad har bäckis för system nos nx ? steg ett eller 2 vet du? snackade med en som laddade 2*75hk! kan va skoj! ev om de går ladda ca 120kh så jag inte blir så mycket frånkörd av 318tic elller 325tic ;) |
|
Dunlopracer |
ska du byta till sinter behöver du ochså förmodligen byta till annat svänghjul skulle göra det på min M3a men fick till tipset av min lokala trminings firma att byta svänghjulet ochså tydligen så tål det inte den påfrestning som sintern skapar o mer eller mindre vridssönder o tar md sig hela lådan kolla med Bmw eller en tuning firma innan du sätter i sinter Nos liten blå flaska löser oftast stora problem |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.