|
|
|
|---|---|
|
Jag nyfiken på den 00 Estrorillblå 523iam hos Bilförmedlingen Helsingborg, på Bytbil.com, finns det någon som känner till bilen, det känns lite långt borta för att kunna ta en titt själv !! Tack! | |
|
Varför inte köpa en 528iM -00 för 40' mindre?! Brorsan har en sån till salu. Finns på BMWbörsen. (svart, 9100mil, 18" alu, finns i Gbg.) mvh Marin |
|
|
Kan om du vill åka förbi efter jobbet i eftermiddag och ta en titt på den så vet du om den är värd att åka ner och ta en närmare titt på. Åkte själv i våras (innan jag hittade min nuvarande pärla alldeles runt hörnet) 40 mil enkel resa för att titta på en 328:a i "toppskick" enl. handlaren. När jag väl kom dit så hittade jag ett vrak. Gissa om jag skällde ut den där potatishandlaren till bilhandlare. Tog dock en runda i bilen innan för att få lite mer erfarenhet om hur en bil inte skall bete sig. Usch... får rysningar när jag tänker på d. Såg sedan bilen under midsommar helgen på Öland. Mvh Jimmy Min pärla::::Länk |
|
|
Vill du ha Göteborgsbil kollad så maila mig jag gör det gärna per telefondirektsändning.... Länk |
|
|
Hej Jimmy! Jag skulle vara jätte tacksam om du kunde ta dig tid att ta en snabb koll på bilen. Ja, det finns ju gott om potatishandlare! Tack //Malle |
|
|
Hej Kilen! Tack så mkt, jag hör av mig om det blir aktuellt! Mvh Malle |
|
|
Malcolm: Inga priblem... va där i fredags efter jobbet men d hade stängt p.g.a. kurs. Tänkte svänga förbi idag när jag är ute på lunch. Återkommer... Mvh Jimmy Min pärla::::Länk |
|
|
Malcolm: Du har mail! Mvh Jimmy Min pärla::::Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.