|
|
|
|---|---|
| Är det någon som har provat att tjuvkoppla vänster bakljus för att på det viset komma förbi det eviga problemet med "senapsreläet och boxen ? Kommer man att bränna sönder dessa komponeter om man provar ? | |
|
Varför inte löda om senapsreläet? Det är en enkel match med lödkolven. Erik ___ Trender är bara för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Jag köpte ett nytt senapsrelä hos BMW för 3-400:- och blev av med 3 st "check-kontroll-pling" och massor av irittation. Helt klart värt pengarna. | |
| Grejen är att jag har nytt relä och att jag har låtit en el kille gått igenom min box och den skall tydligen vara ok, har detta fenomen i varje fall! | |
|
Jag snodde ström från det ena bakljuset till det andra under någon vecka innan jag grejade senapsreläet och det var inga problem under den veckan men man vet juh inte om man låter det vara permanent, men jag har svårt att tro att du ska "bränna" nånting annat än säkringen i så fall pga sne belastning. Detta är mitt högst amatörmässiga antagande! // Henke Bleifuss |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.