|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Kanske man ska ta och göra sig ett försök på en E36 också :) Eller åtminstone sätta på M3fälgar på släpvagnen. ///Daniel | |
| kanske lite oekonomiskt eller :) | |
|
Kan jag hålla med om :D Det är nog få förunnat att kunna göra nåt liknande. Men det drabbar ju ingen fattig. |
|
|
På Vallåkra för några år sen var den en Ford Capri med ett släp bestående av 2 st Capri bakdelar ... helläckert... Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk |
|
|
GRYMT LÄCKER ___ Länk |
|
|
Från 1-10... klockren 9 Mvh Mohsen |
|
|
bör ju vara photoshoppad eller !? Mvh/ Daniel Länk |
|
| Varför måste den vara redigerad? | |
|
ser ut som det den är kapad där framme ... i ett programm.. tyckte det såg lamt ut med att själva stången från släået är så "enkel" (oexklusiv) om man jämnför med släpet.. men det kanske är äkta...! bilarna är ju identiska när det gäller precis allt ! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Tjaa..jag tycker det ser realistiskt ut. Men det kan inte vara en direkt pratisk lösning :D Men kaxigt så det förslår! För mig får det räcka med M3fälgar på släpvagnen, hehe |
|
|
Flayer Tror det är lite med meningen med detta ekipage att dom ska vara identiska :) Tror inte att bilden är fejkad. Tyckte det var skitläckert. Skulle vara snyggt med en E34T släpa att kuska runt med :) Kanske dax att dra igång Photoshop o trixa till en släpa till Brunte. |
|
| Jag såg ekipaget live i helgen på festival of speed i tyskland och kan garantera att den är inte photoshop stylad. Även om jag inte hoppar jämfota vid sådana här byggen så måste man klart säga att man var imponerad av den. | |
-Daniel- |
lite coolt såg det ut men f*n vad det ska ha kostat pengar och direkt praktisk att lasta på/i är den ju inte |
| Det här ekipaget är inte till för att lasta i varken dragbilen eller släpet...utan släpet är mer eller minder en rullande biosalong/spel. Innehåller en större skärm 2 säten massa högtalare osv... | |
-Daniel- |
aha så det är ps2 eller microsoft som har varit med och sponsrat på ett hörn? |
|
undrar om man kan köra den med B-kort? "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
|
ok.. snacka om att kasta bort slantar... men ball var det iallafall.. Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Klart kul grej..häftigaste släpet jag har sett =) //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
|
Grymt.. hah, vilken grej. /eFx |
|
|
min första tanke var också att den vara photshoppad, men där ser man... Problemet är väl bara hur man kan få den godkänd så? Kultrycket borde vara ganska högt med tanke på axelns placering på släpet (hjulen ganska långt bak...) --- Always Diesel |
|
|
Håller med ronte, dessutom kan han inte få lasta så mycket i det... vad kan en Passat få dra? 1600kg? kärran väger säkert över 1000 kg... Å andra sidan är det säkert mest en showgrej... den kanske inte har så stor praktisk användning... ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.