|
|
|
|---|---|
|
Tjenare... alltid så jäkla svårt att veta värdet på sin bil heh. hjälp mig att värdera pärlan tack: Bmw 540 touring -99 (e39). import 02 nångång.. 11.800 mil. Nya 18" med nya däck, "Super DTM" 8x18 fram + 10x18 i bak full service bok. Tv/Navi/Sportstolar/Svart Skinn/4x elhiss/10x airbag/Lastgaller/Hifi systemet/6skivors Cd växlare/2x ac osv osv ALLT som finns egentligen, backsensorer .. ja allt. Vad är den värd? /Marcus --- V8 Power --- | |
|
Tror att den är värd minst 250', men det kan bli svårt att få ut mycket över 200' i dagens läge. Bilar över 200' är mycket svårsålda på privatmarknaden. Fick "skänka" bort min 528iT -99 för 147' för 2månader sen, och bilarna har ju inte precis stigit i värde dom senaste månaderna. Mvh Marin |
|
|
Tror som Marin ungefär. Titta på vad de kostar i tyskland, ger en bra fingervisning om värdet här eftersom den är importerad. /Simon |
|
|
180, kanske 200 max och då skall den vara oskruvad och kanonfin. V8 står inte mycket högre än t ex 530 eller 528 oavsett om de kostade mer när de såldes. Detta pga försäkringar, ej över 200k som Marin säger och bensinförbrukningen. Sålde min E39 -97 528iT för 117' i lördags. Den hade Navi och allting till precis som 540n och var i ett kanonskick enligt mina ögon. Sälja E39 är inte kul just nu. Danne |
|
|
hehe.. jag ska ha kvar bilen ändå , men jag tänkte det kunde va kul att veta vad dom står i .. Körde V70R saffran förut, så jag har ju haft volvos värsta, me ndet går ju inte att jämföra med denna bilen... går ju inte åka bättre/skönare. /Perrra --- V8 Power --- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.