AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.045

värde på min bil?

pe
12
perrra
BMW 540 Touring -99
Tjenare... alltid så jäkla svårt att veta värdet på sin bil heh.

hjälp mig att värdera pärlan tack:

Bmw 540 touring -99 (e39). import 02 nångång..
11.800 mil.
Nya 18" med nya däck, "Super DTM" 8x18 fram + 10x18 i bak

full service bok.

Tv/Navi/Sportstolar/Svart Skinn/4x elhiss/10x airbag/Lastgaller/Hifi systemet/6skivors Cd växlare/2x ac osv osv
ALLT som finns egentligen, backsensorer .. ja allt.

Vad är den värd?

/Marcus

--- V8 Power ---
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Tror att den är värd minst 250', men det kan bli svårt att få ut mycket över 200' i dagens läge. Bilar över 200' är mycket svårsålda på privatmarknaden. Fick "skänka" bort min 528iT -99 för 147' för 2månader sen, och bilarna har ju inte precis stigit i värde dom senaste månaderna.
Mvh
Marin
Tror som Marin ungefär. Titta på vad de kostar i tyskland, ger en bra fingervisning om värdet här eftersom den är importerad.

/Simon
180, kanske 200 max och då skall den vara oskruvad och kanonfin.
V8 står inte mycket högre än t ex 530 eller 528 oavsett om de kostade mer när de såldes. Detta pga försäkringar, ej över 200k som Marin säger och bensinförbrukningen.

Sålde min E39 -97 528iT för 117' i lördags. Den hade Navi och allting till precis som 540n och var i ett kanonskick enligt mina ögon.

Sälja E39 är inte kul just nu.

Danne
pe
12
perrra
BMW 540 Touring -99
hehe.. jag ska ha kvar bilen ändå , men jag tänkte det kunde va kul att veta vad dom står i ..

Körde V70R saffran förut, så jag har ju haft volvos värsta, me ndet går ju inte att jämföra med denna bilen...

går ju inte åka bättre/skönare.

/Perrra

--- V8 Power ---
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.