|
|
|
|---|---|
gangsta_toth |
Har fått en fix idé om att polera kanterna på mina fälgar. Hur går det till? Finns det billiga alternativ? Hur behåller man glansen? Tack på förhand. Mvh, Robert. |
|
Hmm, är ju itne så jättedyrt att lämna in dem och få det gjort. Annars är det bara att sätta upp dom i svarven och köra... --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" |
|
|
annars kan man hissa upp bilen bak,lägga i 5an å sen är det bara ta fram putsduken....... ........budget version........ men det funkar,vet en som gjorde det på sin bil |
|
gangsta_toth |
Mean Machine: Hur mycket går polering av fyra fälgar på ungefär? Känner en lastbils-verkstad, så dom kanske kan sätta dom i svarven... D_man: He,he... Jag gillar hur du tänker. Det var nog den ULTIMATA budgetversionen... Vilken sorts putsduk använde han? Mvh, Robert. |
gangsta_toth |
Förresten, glömde fråga en sak. Håller sig glansen om man vaxar den? Mvh, Robert. |
|
Har för mig att den lokala fimran tog 400:- fälgen... Då poleras fälgen och en klarlack appliceras. Så hålelr det sig mycekt bra. --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.