|
|
|
|---|---|
|
Har en uppsättning mätartavlor passandes bmw750 e32. De är chrome bakgrund (som folie) med svart och röd text samt att det står vid temperaturmätaren "Warnung" vid rött och "Normal" vid grönt. Samt "Achtung polizei schwein" snett vid 110kmh på hastighet och lite flera saker. Går bilen igenom besiktningen med dessa chromade mätartavlor ? Klart tuffa och ser rent och snyggt ut med chrome. "Två ton annars får det vara för min del" | |
|
hehehe, de dären tavlorna lät grymma, har du några bildren på dem? "Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår." -Homer Simpson FKA Bmwlover |
|
svardska |
vart har du hittat dom? villhabegär!!! MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
|
Förutsatt att hastighetsmätaren inte är väldigt svåravläst eller felgraderad ska det inte vara några problem...l Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Ok vad bra. Nej jag har inga bilder men skall ta det nångång i vår när jag tar ut bilen. Tavlorna har jag gjort själv och skrivit ut på en speciell "meterialskrivare" som printar på metaller/plaster etc. "Två ton annars får det vara för min del" |
|
|
Jajust , finns det intresse från ett flertal kan jag printa flera mot självkostnad. materialåtgången uppgår bara till ca 5:- kr MEN aluminiumet kommer bara på stor rulle så det är dyrt att göra ett fåtal men ett större antal går ju bra. obs. de ser ut exakt som fabrikstillverkade avseende kvalitet/kontrast. FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) |
|
|
Jag är också väldigt intresserad av sånna mätartavlor om du tänker tillverka några extra. Bara de inte är för krångligt att sätta dit dom nån som vet?? Det är inte dom höga farterna som dödar det är dom snabba stoppen |
|
| vill oxå ha såna!!!!!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.