|
|
|
|---|---|
|
Mmmm e det nån som har nån bra länk me snygga rattar? Hittar bara typ nardi o personal..... vill ha tag i typ isotta ratt eller nått? | |
|
heh, här skulle det vara lätt att klistra in länkar till andra typer av "ratt-sidor"... humm humm mvh Anders PCS #8050 BMWCS #4727 |
|
|
jo d skulle d ju? Men i detta fallet söker jag dom "fasta" rattarna? hehe |
|
Dark Rider |
Vem söker inte dom fina fasta rattarna =) Kolla på www.bilnavet.com där finns säkert nåt för din smak! |
|
Länk Lite bmw original rattar Länk Momo rattar kanske nåt? |
|
|
Har hört att Hannah G ska hyffsat fasta rattar:-) |
|
|
Hmm intressant....jag klippte momo ratten med massa krom och skinn.....passar nog perfekt till min cromline interreör? Hörs! |
|
| Vem är Hanna G? | |
| GRAF | |
|
Hehe, deejaywasp: Bakläxa :) |
|
|
:) :) =) |
|
|
tja du verkar fatta mek..har en 330 01 som jag monterade ner kardanen.o nu vibrerar de.när man kör.måste man montera exakt kardanens början på samma fäste vid lådan o hardy skivan... tvingade faktist in den genom att lyfta under från knut korset så kardanen gick in i lådan. |
|
|
Ojda inte bra? Varför lossa kardan på en 2år gammal bil? men iaf kan d va på vissa bilar att dom e känslig om du ändrar kardan......ja brukar alltid sätt den där den satt?? |
|
bmwsteffe |
precis varför lossa på den från början..är d nåt fel på en sån ny bil så lämnar man in den på verkstad..om man inte kan lite själv...men har man garanti kvar så varför!!? *undrande* |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.