|
|
|
|---|---|
|
tjena. jag har en importerad vit 4-d 325i-89a som jag måste sälja! men intresset för den är ganska svalt och jag undrar varför? är priset för högt? jag begär 26000:- i utgångspris. Tackar för svar. | |
|
Hur långt har den gått, hur är skicket. Oftast är det ju skicket som avgör på en äldre bil. Svårt att säga, rent "årsmodell & motor" -mässigt låter det inte för högt tycker jag. Har du annons på den någonstans (bmwbörsen) ? Mvh Anders S. |
|
|
Jag tror att det största felet på den är att den är vit. Det brukar vara svårsålt tyvärr. |
|
|
Jag tycker priset verkar rimligt. Det hänger kanske på färgen (vit). Tror den Diamantsvarta eller silvermetallic är mer eftertraktad hos "keps-killar", vilka är den största kundkretsen för just denna bil. Sen är ju förstås skicket viktigt som Anders sade. |
|
|
Jag säger bara en sak: "Ögonlocket"! Ta bort det. Tror att folk är lite skeptiska till en så gammal importbil. Sen bidrar nog färgen och 4-dörrar till det svala intresset. Mr C |
|
|
Hade jag inte just köpt en så hade det varit intressant alltid skönt med att slippa rosten på importbilar... Jaha då åker man BMW igen.... Ses på en raka nära dig... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.