|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, jag e nybörjare om bilar o sånt och jag undrar vilken bil är snabbare både i acc och i toppfart. Vad är deras grund HK utan turbo och hur mycket väger dom? Jag menar m3 e36 -96:a mot en mr2 92:a | |
|
kompisen har en MR2... den lär ju inte hänga på M3:an på långa vägar. 150Hk är det i versionen utan turbo. --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" |
|
| Tack | |
2CooL |
m3 e snabbre njeri |
|
det är väl tom 143hk i mr2 min svämor har en sån -02:a rolig att köra lite som en gokart men men ack så trött rakt fram hänger definitivt inte på en m3 startar man i malmö med båda bilarna så hinner m3 in till lund ta en fika och tillbaks till malmö innan mr2:an kommit till lund Snart 410 hk 622nm |
|
| Tjommen fråga om en MR2 -92 och då var det lite över 150hk i sugisen, 94 eller 95 vart det lite över 170 hk i den. Men om man ska ha MR2 så ska det va turbon. Är 204 hk i 92 men 94 eller 95 vart det lite över 250hk i den. Och effekten går ju öka rätt påtagligt utan störra problem i en sån. Men sen när man väljer mellan En MR2 och en M3 så är det ju lite olika bilar. M3:an är lite störra och har en skön stor sexa där fram medans MR2:an är en liten mittmotorbil med turbo (om man nu väljer den). MR2:an är väll billigare å. Finns nåra sånna till salu på blocket just nu för en bit under 100.000kr. | |
|
det där med turpo i mr2 det visste jag inte den med 250+hk går nog att få att flytta på sig kan väl inte väga så mycket BMW FÖLJER INTE UTVECKLINGEN VI LEDER DEN. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.