|
|
|
|---|---|
Frågan? |
Behöver bromsar bak till min m3 gt -95, hade tänkt mig brembo skivor i orginal storlek... någon som vet någon bra hemsida som säljer brembo i sverige? har letat lite men ej hittat ngt.. tack på förhand:) |
|
Inte Brembo men väl andra hejdargrejer finns här: Länk //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
PEAN e bra men vill du bara ha BREMBO så kan du gå till Micro dom säljer brembo, tror skivor fram gick på 2-2500 inkl moms... Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
Frågan? |
tack för hjälpen, :) men nu blir jag tveksam, vilket är det bästa märket att ha+ bästa belägen? |
|
Brembo är ju bland dom mest kända har ju dessutom "bolton" skivor till M3:an o för min del så ok fräscht med slitsade men borrade är allt lite fetare (syns mer) =) Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
PS. ska du ha borrade/slitsade tänk på vad du köper för belägg!!!! DS. Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
Mina originalskivor fram höll 9500 mil. Bremboskivorna (som kostade hälften mot original) höll 900 mil. Okej, jag kör med halvelaka belägg, banträffar o så... men skillnaden i livslängd :-( ! /Magnus Thomé REJSA.nu - Länk |
|
|
det va som tusan..... Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
Frågan? |
jo, hade tänkt mig både borrade och slitzade :) frågan är bara vilket märke som jag ska ha, gillade livslängden på orginal:)) kollade brembos belägg, något organiskt material, gick på 4000 ungefär (blå serien) vill ha värsta värsta, men måste funka till gata... kollade även ap racing men dom hade inget till min bil :( |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.