|
|
|
|---|---|
|
har sökt inlägg men hittar inget... någon som har nån länk till nån sida man kan ladda ner filmer på hans bil? har nämligen tappat bort filmerna..:) Ni vet va jag menar för bil va? Vill ha E30 igen!! | |
| Jag vet vad du mnenar för bil men jag har glömt bort länken.... | |
|
denne bilen? Länk |
|
|
fant også en film av denne bilen. Länk vet der var flere, men de sitene jeg har sett dem på har forsvunnet. |
|
|
en annen link til filmen om den første er treg eller nede. forskjellige navn, men det skal være samme film. Länk |
|
|
är den jag mena ja! tackar... ser ut som de sitter en turbo i den,men den sitter på fel sida..är de en turbo? Vill ha E30 igen!! |
|
| *myse* ser slik ut. finner ingen sider med specs på bilen, men er nok en turbo det der ja! | |
|
Bilen ser jävligt fin ut. Han 3,2 i sin bil eller hur? Det är bara en sak som ser lite konstigt ut i hans bil (förutom att turbon sitter på ett konstigt ställe) och det är att hans bur ser ut som ett riktigt skatbo sett bakifrån. Men den ser riktigt fet ut......... Synd att man själv har en 4 dörrars. Iofs så har jag en fetare motor från början än vad han har.......:) Mvh Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
|
Synd för honom att han blev av med bilen för över ett år sedan!;) Någon var lite för klåfigrig och tycke han behövde den bättre. Han hade S52B32 US motorn ja. 240hk i botten. |
|
|
näää var det nån som snodde bilen för honom. Fy fan alltså. Det låg nog ganska mycket timmar bakom den där bilen...Då svider det extra mycket i hjärtat om den blir stulen. Är det nån som vet några prestanda fakta? Typ hk ,nm 0-100 osv. Mvh Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
|
Stefan_J: Hittade en tråd på BMWPower: Länk Ticcos inlägg i mitten på första sidan. Kanske inte så mycket spec. på effekt, men rätt grundlig beskrivning av vad som sitter monterat. Riktigt råå maskin det där! /Wille |
|
|
Är det en vortech kompressor han har under huven? mmmmysigt. Tack för tråden WilleW. Mvh Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
|
är det verkligen en M3 motor i den?Tycker inte det ser ut som en. 0km/h - Ventilsmatter 4sek |
|
|
M528: Han hade usa M3 motorn, den senare varianten har jag för mig. Bygger på 328 motorn(M52) kallades S52, och har inte riktiga individuella gasspjäll. I europaheter både 3,0 och 3,2 liters M3 motorn S50. |
|
Lotus Samuel |
3,2:an heter väl S52 även i europa? |
|
Det förklarar saken.Den motorn han har påminner mer om en M50 motor tycker jag. Men skenet kan juh Bedra :) 0km/h - Ventilsmatter 4sek |
|
|
varför är USA-modeller av bmw mycket klenare än dom här i Europa?? vet inte om vanliga modeller är de,men M-bilarna iaf... Vill ha E30 igen!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.