|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
"Ac anser jag inte vara lull lull utan mera en funktion som gör resan mea behaglig" Till och från banan då eller ;) Det som känns lite tråkigt är ju att BMW M ansträngt sig för att få ner vikten, en Klima-anläggning väger ju lite grann. I min touring skulle jag inte kunna tänka mig att vara utan klima däremot. Mvh /Wille |
|
Zafiro |
Ac och radio kan man få utan extra kostnad BTw: står en CSL på förenadebili Malmö till salu. 806.000kr |
|
WilleW: Till och från banan givetviss:)) eftersom kliman stjäl effekt och det vill man undvika i största mån. Tror inte att det är så många som tar bilen på en transport utan preics som du säger åker till och från i bilen. Tror inte att kliman väger så mkt att det skulle göra några större skillnader på tider runt ex ringen |
|
|
En supersportbil kan ha AC, Navi, telefon och stereo med DSP. Se bara på 911 Turbo. Behöver man kusarna, slå av den då du kör på banan. Du behöver ju inte nyttja prylarna på Ringen bara ;) |
|
|
Ja ja, jag tror ni vet vad jag menar ändå :) Skulle jag ställas inför dilemmat (?) att välja utrustning min nybeställda CSL (I wish) skulle jag välja att ha den så "clean" som möjligt, men det kanske bara är jag?? Mvh /Wille |
|
|
WilleW: Näe, Jag skulle be dom lyfta av lite till, hehe. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.