|
|
|
|---|---|
|
vad värderar ni en sådan här till: 528i 1997 15.500mil, sedan, svartmetallic, 18 tum hjul multiratt, Klima, xenon, nyservad, bra skick, import med servicebok etc. Det är alltid gratis ost i råttfällan... | |
|
Sålde en liknande bil med knappa 14000mil 020410 för 125 KSEK med vinterdäck, dock utan 18 tummare och xenon. Frågan är väl om den utrustningen uppvägs av att jag hade PDC, stolsvärme bla. Själv tror jag på ett slutpris på 95-110KSEK, vad tror ni andra i "panelen" /Simon |
|
|
låter rimligt... jag gissade själv på 115.000, men jag har inte all info om bilen ännu. Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Shadowline, vanliga plysch-klädseln och standardstolar, en del stenskott på huven, annars fint skick. Luktar lite wunderbaum, men inte rök :-) Skall jag ge 100.000 för den? Tänkte slänga på mina ACS 17" på den och sälja min E46:a med 18" istället. Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
changco |
Klart du ska ha 18" på 528an. Ser ju litet ut med 17 på 5serien, men kanske inte ska yttra mig när jag själv kör på fula 16". |
|
Sålde en E39 med 20,000+ på mätaren 528i med all tänkbar utr inkl navi för 117k utan v-däck. Priserna på 5-serie E39 har rasat sorgligt mycket i mälardalen.....hörde t o m om en kille som var tvungen att släppa sin E55 4k mil AMG MB -02 för under 400k ...... vart skall detta ta vägen ? Danne |
|
classe |
Är det den svarta i linköping? den verkar ha gått minst 30 000 mil |
|
Nej, det är inte den classe. Hursomhelst så skall jag inte ha den. Jag är väldigt kräsen och den verkar lååångt ifrån det skick jag vill ha på en bil. Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.