|
|
|
|---|---|
|
Tjena, min topp är på en motorrenoverings firma, jag har givit dom alla vetiler som ska bytas alltså jag står för allt material, endå vill dom ha 5000:- för att byta dom, är det så mkt arbete och göra det? Mvh Mattias | |
|
Hej! Det är oftast inte bara att byta ventiler ev skall dom slipas in också. E |
|
| För 5000 byter jag alla ventiler och portar,fräser om sätesvinklar och planar den. Det var svindyrt det pris du fått, jävla skojare. Att bara byta ventiler på en lös topp tar bara nån timme. | |
|
Bra att jag får stöd i frågan :) Ska snacka med dom, dom skulle göra en prisbedömning i morgon, han trodde det skulle hamna runt 5000:-, och som sagt, toppen är lös så det är ju inget mer arbete en det. Ingen som vet någon annan i östersund som kan göra detta arbete? |
|
|
Om det bara är ventilerna som ska bytas, så gör det själv. Är inte specielt svårt. ///Jesper |
|
| Atta bara byta alla ventiler på en lös topp bör inte kunna kosta mer än 2000kr även om det är en firma som gör det. Tar lixom inga timmar... | |
|
Är det SIMO du har varit på? Du kan prata med P-O Gudmundsson i Krokom. Duktig kille som ligger bra till i pris. //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
|
Oskäligt dyrt! Kolla efter andra firmor. Jag fick en topp planad, inslipad, fixade säten samt helt rengjord och ställda ventiler för 2500:- |
|
eing9911 |
Kolla med Motor-Teknik HB, Odenskogv. 32. Tel 063-104860 MVH Henrik |
|
Bäckis: vad tar du för att porta en M20B25 topp? BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.