|
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej På IAA i Frankfurt presenteras ett antal nyheter rörande E 65 * "Adaptiva Kurvenlicht" strålkastarna följer rattrörelsen vid t ex kurvtagning. Förbättrad säkerhet. Opel kallar detta system för Adaptive Forward Lighting * Utvecklad Idrive - lättare att ta sig tillbaks till huvudmenyn. Två nya funktionsknappar ska hjälpa till att förenkla. * baksätespassagerarna har nu tillgång till samma huvudmeny i idriven (under förutsättning att en andra bildskärm finns installerad) * Nya funktioner för klimaautomatiken som nu känner av imma/fukt på insidan av rutan och aktiveras automatiskt. * 20 tums lm fälgar Y-styling som extratillbehör * Bluetooth - mer info här Länk Mer att läsa om sjuans nyheter finns här (med bilder) Länk Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
Jag är ju helt torsk på E65 alltså... den är helt grym... skulle vilja ha en sådan. ___ |
|
|
Undrar om man får in de 20" fälgarna till sjuan på en e39 touring? ;) Grymt snygga: Länk /Wille |
|
|
Scheckheft: Har du börjar gillat E65an? =))) Mvh/Soki Ny bild 7sep -- Länk |
|
Scheckheft |
Hej Soki: är jorden platt? :DDD BMW jobbar hårt med E65:an, facelift, utveckling av idriven som fått kritik osv. Nog händer det mycket kring modellen som bara varit ute i 1,5 år. Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
Hehe jag tror nog att jorden blir platt nångång iaf... kanske inte =p När ska Bangle fatta att vi vill ha lister på modellerna som skiljer av övre kaross från den undre??? Trodde ärligt att det skulle komma på faceliften men icke.. Mvh/Soki Ny bild 7sep -- Länk |
|
|
kanske kommer på facelift nr 2... känns nästan nödvändigt med en sådan. Tycker att soki borde bli designer hos BMW! med den rätta ansiktslyftningen så skulle e65an se riktigt bra ut. skulle bli fetast i klassen!! /Cronor |
|
|
Vem jag?!?! =p ifs. kan bangle så kan jag! Det är lite surt när alla andra bilarna i klassen e så läckra...Phaeton och sklass då främst. Mvh/Soki Ny bild 7sep -- Länk |
|
|
förstår inte att så många hakar upp sig på att E65:an inte har lister, för det första så tycker jag att det är snyggt utan lister + vem fickparkerar en sådan bil på en mass-parkeringsplats?? Läckraste bilar i klassen är E65 och Nya A8:an, w220 börjar kännas gammal den kom väl redan -97 va?...men elegant är den. E65 och A8 är nya fräscha bilar, A8:an är snäppet läckrare :-| // Lazze Länk |
|
|
En herre här uppe i Sundsvall Glider runt i en E65 SilverMetallic... och jag måse erkänna.. än om designe sviktar på den något så är den det fetaste som jag sett! E60 är klart snyggare.. men vill man stå uttanför gänget och ha BMW så är väl E65 det enda eller? Listerna är väl mer en funktionell grej.. men snygga är dom aldrig! Men ska jag ha en E65 (om X antalr år) så får det bli en med de 20" fälgarna som länken ovan anger och Alpina utrustad! För den är GRYM.... alla de andr ai klassen ser nästan likadana ut enligt mig och Mercedes har jag aldrig gillat... jg vet jag är udda.. men jag illar BMW:s nya design.. Bangle har andat nytt liv i BMW än om något för starkt... Facliftningen blev ju bättre av E65 så lite väl drastiskt var han! Länk |
|
|
Lazze: Börjat gilla E65an? Klart man parkerar, inte alla har eget garage.. W220 kom 99 och designen känns inte gammal utan fräsch precis som E38an men men smaken är olika.=) Elegant ja, vad ska den annars vara? Kompakt? =P Mvh/Soki Ny bild 7sep -- Länk |
|
|
Soki: w220 rullade på Svenska gator -97 (!) Jag menar att w220 är riktigt snygg till skillnad mot w140 som är en stor ful plåtlåda :D Ja jag gillar E65 (bortsett från bakluckan), det är en ny fräsch bil liksom nya A8:an. "snart äger M hårt igen, som vanligt" ;;) // Lazze Länk |
|
|
Lazze: W220 kom 99, presenterades i slutet av 98a. Mvh/Soki Ny bild 7sep -- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.