AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
993

Montera in TV/navi

BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
Hej jag har en E38 96. utan tv navi. Kan man möntera in TV/navi i den om jag kan få tag i en. I så fall vad ska leta efter.?Vilken modell?

Best i Test =====BMW 7uan
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Det är ett projekt som kostar ganska mycket pengar, samt en hel del arbete, jag vet en person som efterinstallerat själv i en E39 och det är en hel del jobb vad jag förstog.
.Efterinstallationmanualen är på ca 20 A4 och tidsåtgången på BMW är mera än 5 timmar.
Även begagnade Naviprylar är "dyra".
Men visst kan man om man har kunnandet och stor plånbok.
Det finns "billigare" bra alternatviv till originalnavi.
handator/destinationsprogram som funkar på samma sätt och med samma programvaror som i Bilnavi. Tv i bilen?? hur ofta råkar man stå så man har bra mottagning???

///MVH Hasso
Länk

Sen finns det eftermarknads grejer.... jag säljer ju lite sådana grejer... och Pioneer har ju kommit ut med en touchscreen och dvd-navi... den kostar ca 25K. Bra mycket enklare att montera också.

___
BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
Hej grabbar.
Jag är inte så förtjust i Själva Navigation function men jag skulle vill gärna har tv ovh DVD fast original. När det gäller montering det vill jag göra själv det gör inget om den tar tid. Jag vill har den original look i panellen. Om jag monterar original TVskärm där inne kommer o fungera Färddator eller måste jag uppgradera den med nåt? Jag är ju digital tekniker så det lär bli nog ett kul projekt.

Här om dan tittade jag på larmen, larm dioden fugerar inte som den ska alltså den lyser ca 4-5 sekunder i början när man tryker på lås kanppen sedan slocknar den + att de går starta bilen när den är lås. vad kan det var för fel?

BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
S 328 R
Vad har du för grejer? Säljer du CD växlare?

no
347
noah
E65 730D
Hej jag har en TV panel till en E38 med bandspelare och rattar
men utan den LCD skärm
du skulle kunna köpa en loss skärm/tv och meka in de skulle inte var för jobbig att få till
vill du köpa de så hör av dig till mig
BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
Hur mycket vill du har för den?

BMWentu.
Ja, jag säljer blandannat CD-växlare. Är du intresserad så lägg ett mail till mig så ska vi nog fixa något.

___
BMWentu. Din bil saknar troligtvis larm, dioden lyser när bilen låses detta är indikation att imobilizern aktiveras.
Att bilen går att starta tror jag beror på att nyckeln du startar med är kodad till bilen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.