|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Lazze: Det känns bra tack bilen gick bra fanns mera att ge och det gick helt odramatikst Ps. detta var inte i Sverige |
|
| Håller me J.L Finns de någon underbarare bil än W140:in gärna en 600 SE inte L! | |
Nilssen |
Håller med J.L.Har haft förmånen att åka en 500SE i höga hastigheter.Känns som att man är odödlig med den pansarvagnen!!!Helt knäpptyst och odramatiskt. |
|
MB w140 i 250km/t när motorvägen börjar svänga lite, är kalsongerna fortfarande vita efter det? :) // Lazze Länk |
|
|
Brukade halvsova mellan Uppsala - Sthlm med en S600, satte farthållaren på 240 och bara flöt. Ungefär som att köra 150 med e38an vilket i sin tur är som en e46a i 70.=p Mvh/Soki Ny bild 7sep -- Länk |
|
Paap Reeder |
Hej! Vad jag erfarit är att våra motorvägar börjar bli guppiga på sina ställen. Det är väl dessa besparingar. Tror inte att det hänger på några dämpare eller dyl ty är det ett antal rejäla gupp (typ E 18 utanför Enk) så nog "flyger det" litet. Annars tycker jag det går stadigt och helt OK. Som ngn skrev om farligheten så visst ökar riskerna med kringfaktorer ......typ grävling som grävt sig under motorvägsstaketet som träffar i vä fram hjul i 220 - inte bra! Skulle ngn köra åt fel håll på motorvägen så man frontade i 250 så skulle en E 32iL kortas till hälften av en Golf II....allt framför C-stolpen skulle samlas i bagaget....osorterat. MVH /// Paap R |
|
Att fronta med en e32iL skulle inte nödvändigtvis behöva betyda att det är e32 som skrynklas ihop. Beror fullständigt på vad du frontar med.. :) Smart eller Lastbil med betongfundament på släp? :P |
|
| Jag skulle då inte vilja sitta i den leksaksbilen smart, om en e32 kom dundrandes i 250 mot mig. | |
Svärd |
Skulle inte vilja möta någon i en Smart... Cyklist på sin höjd... |
| Får vara en liten cyklist då. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.