|
|
|
|---|---|
Daytona |
Nu är man utan BMW, men siktar på en E46 328i Coupe till nästa sommar. Cabben var min första BMW och jag fastnade för den verkligen, men när man kom in i tankarna på att sälja så var det bara att göra det. Nu när man sålt bilen så ångrar man sig lite´, men samtidigt så tänkte jag sälja den nästa år. Ändå ångerfull. Måste komma över det här. Fler som ångrat sig efter att ha sålt sin bil??? MIN EX Länk |
|
Man ångrar sig alltid lite när man säljer en bmw,fast man ändå vet att man gjort rätt. Vill ha E30 igen!! |
|
|
Daytona: välkommen i klubben :) 328an såldes idag o de är tomt i garaget. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
Daytona |
Hehe... Wendtan---> Du får sysselsätta dig i garaget med städning istället som jag gör... MIN EX Länk |
Daytona |
LazerEe----> Där beskrev du det. Som du skrev tidigare. Jag ångrar mig, men ändå vet jag att jag gjorde rätt. MIN EX Länk |
|
jo nog ångrar man sig alltid jag saknar min vässade 328i som fasen men men jag trivs med 540:in också saknar även min vette vinner jag pengar ska jag ha en Z06:a och en M5 E60. Snart 410 hk 622nm |
|
|
M5 har väl gått i graven eller? det kommer väl inte komma ngn M5 i E60 utförande väl eller är jag ute och cyklar? "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ingen M5 men väl en M6 med V10 lev 2005 eller nått sånt. Minst 3 st är förbeställda vad jag vet i Sverige. ///MVH Hasso Länk |
|
Nya M5: V10 minst 550hk enligt "expertis"...Är snart på en bana nära dig ;) Mvh Janne. |
|
| Wendtan: har du sålt din pärla! vad blir det för någon nu? | |
|
Griegertz: Jadu, Wendtan siktar på 328Ci eller 330 ci med så mycket utrustning man kan få:) BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| så du skall också gå från 4-dörrars till 2-dörrars, låter som ett bra val ;-) Ta 330 om pengarna räcker, du ångrar dig inte! | |
|
wendtan: Jag rekomenderar dig att ta en provtur med en 530i (E39), det är förbannat fina bilar det med.... "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
|
När jag sålde min M3'a hade jag lite lätt ångest. Ställde den på gatan framför bilfirman som jag bytte in den hos, vände mig ca. 30 gånger och tittade på den :( /Wille |
|
|
Mugge: Ja hade tänkt prova lite bilar i helgen, Jag har kört 528 e39 och tycker den är helt okej. E46 Känns dock betydligt sportigare. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Stor saknad av min gamla m5a... åker runt i en ford fiesta nu, o det e nog så långt ifrån en m5 man kan komma :) M-POWER! Länk |
|
|
jodå det kommer en ny M5:a i E60 kostym med v10:a och 510hk enligt säker källa inside information. |
|
|
andersw varför detta vansinnes dåd att byta din snygga M5 till en ford fista var skatte verket ute efter dig eller ;-) |
|
|
Anders: En vit ford ät iaf bättre än en cykel :) BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
getrag/wendtan Jo jag vet att det låter lite segt att byta till fiesta. Men saken e det att jag ska ha den som extrabil över vintern. Just nu letar jag bil febrilt. Antingen z3m eller kanske tillomed porsche. Fast jag e oerhört klyven. Svårt att överglänsa M5an... M-POWER! Länk |
|
|
ja jag brukar säga ska man bytta frå beemer så ska det vara riktig sportbil typ porsche. Snart 410 hk 622nm |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.