|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
Jeppe W |
Jag var iväg i går kväll å kikade på Arnesson Racing:s sugpreppade Volvo 240 med B23:a, herregud vilken sång med öppna megafoner!!! Tydligen sponsras Arnesson av företaget jag jobbar på, vilket kläckte en idé om hur jag lättast får fart på 535:an....hehe...bära eller brista, ska iaf snacka med chefen jag!! |
|
Ja själv åker jag på mellan 40-60% Etanol.. för tillfället ca 40% då etanol och vinter inte rimmar så bra! Du får mindre problem med knackningar osv också då du kan ställa fram tändningen pga det höga oktantalet! Min motor knackar mindre, subtilt för visso, innan den knackreglerar nu med etanolen =). Men jag tänte på att det kundre vara av intresse med Etanol då det bara ger fördelar och endast en nackdel... Den slukar lite mer soppa, fast ska du tvångsmata den kommer den ju dra en hel del mer ändå! =) hehe.. E85 finns på OKQ8 i skönsberg och kostar 7,82 nu har jag för mig! |
|
Jeppe W |
Ska banne mig prova, det blir ju lite billigare om inte annat...! Får nog vänta till våren, sist jag tittade under huven på 535:an saknades det typ en motor eller nå´t.... :P |
|
Ja ett prov är det TameFan i mig värt! Och bara för det ska jag förska rycka loss nån timme och komma ner och hjälpa dig och meka med =) |
|
Jeppe W |
Du är så välkommen så! Blir väl inte så mycket skruvat förrän efter jul, nu e de mest blästring och o-ringning av block, lackning, putsning å polering....Börjar bli mer å mer sugen på att rasta nå´n M5:a... hehe :P |
|
Gött gött! Sålde et par M5 ok och skivor idag till en kille med en 635:a turbo som hålelr på att byggas i stan med! Där har du kanske nått värdigt ;) hehe =) Eller så kan vi alltid ringa Ola och B10 BiTurbon =) hehe |
|
Jeppe W |
Vad har du mer för grejer till salu? |
|
Jeppe W: Kika på följande länk: Länk Där har jag lite smått och gott utsatt! Vet inte om de tä rså mkt som du vill ha men kika för all del =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.