|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Har inte varit inne på och läst i Träfftråden något på senaste så då missade man ju detta! Det var ju riktigt synd! Hoppas att det blir flera! Bilen: Länk |
|
|
Thorssa: Nog för att denna träff var förra året ;) __ Länk |
|
|
Men det är klart att vi kan styra på en träff nått framöver här om det finns intresse för det! __ Länk |
|
|
Haha! De såg jag inte, antog väl att det var nu eftersom det hade skrivits i tråden nu :P Bilen: Länk |
|
|
Den har återupplivats! __ Länk |
|
Jeppe W |
Nu e jag här igen...! Vad säger Ni, blir det nå'n fika i S-vall med omnejd? Tid? Plats? |
|
Ja de tycker ja! Synd att man har ställd av bilen dock =/ men ja får vell ta farsans isf =P vecka 45 tycker ja vore ypperligt för då är man tjänstledig |
|
Jeppe W |
Vad säger ni andra om vecka 45? Ok? Du Svebba, är din Z3 "pippigul" eller vad det kallas? |
|
Jeppe: Tala inte i veckor! Jag pallar inte veckoplaneringar *s*. Nått datum vore enklare som hållpunkt... __ Länk |
|
Jeppe W |
Hmmm..taskig framförhållning?? Känner igen mig! Okej, om de ska vara v45 kanske Lördag 6/11 passar? Om vi ska hinna träffas innan snön kommer tar vi det tidigare, typ Lördag 16/10 eller helgen därpå, Lördag 23/10?? Vraka å välj en dag för tusan!! :) Vad säger du Svebba, har du möjlighet att komma ifrån förutom v45? |
|
Jag kan säkert komma lös om det gäller en fikaträff.!. Sen det jag menade med veckoplaneringar är snarare att man mäter tid i veckor.. vad det är för vecka är av någon anledning helt omöjligt för mig att åhlla reda på *s* __ Länk |
|
|
v.45 vore nog bra för mig med då man inte jobbar då! Lördag 6/11 tycker jag låter bra! Jeppe W: Svebbas Z3 är röd. Bilen: Länk |
|
Jeppe W |
Thorssa; jo jag se'n på användarinfot att Z3:an var röd..jag kom ju på att om man klickar på ikonen framför användarnamnet får man ju upp just detta..Är jag inte duktig så säg!! :P Lördag 6/11 v45 är det som gäller alltså!? Hur många är det som ställt av sina ögonstenar förresten? |
|
Jeppe W: Ögonsten?! *s* ni andra kanske.. Här är det nu mera ett über bruksfordon... (önskar jag hade en golf tdi no som inte drog bensin, argh vad jag få äta upp det jag sa nu dock). Hur som helst så ska jag försöka vara med på fika träffen den 6:e ska försöka dra med nån fler också! __ Länk |
|
Jeppe W |
theprophet har just diskvalifiserat sig själv från fikaträffen... :P men vi övriga odödliga träffas väl då lördag 6/11 klockan..gärna typ på förmiddan (barnkalas senare på dan) och vart?? |
|
Hahahah, Ja du inte lätt att bo alldeles för långt ut i skogen *s* Nee men BMW är bilen jag vill äga! Sen att jag inte kan det alltid är en annan femma, tyvärr.. =( __ Länk |
|
Jeppe W |
senaste inlägget 02:49....sover ni aldrig?? hehe Vad kom vi fram till? Plats å Tid? |
|
Hahah.. jo men jag är även halvtids sjukskriven för en whiplahs och har därigenom problem att ibland somna! OCh för att återigen kunna bli trött så sätter man sig vid datorn och läser något! Vad sägs om Waynes mellan 10-12? __ Länk |
|
|
Funkar alldeles utmärkt för mig fast ett ställe där man kunde parkera precis utanför vore ju förstås det ultimata, man vill ju kolla in kärrorna ;) Men vet dock inte vart det skulle vara :/ Bilen: Länk |
|
|
tjabba!! nej som sagt min bil är int pippigul :P min bil ställdes av i måndags =/ men jag är gärna med på en fikaträff! kan ju komma i farsans e46 då :P Det blir svårt för mig nån annan gång än vecka 45 eftersom jag "bor" i östersund nu för tiden... den 6e (halloween!=) tycker jag låter bra!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.