|
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
21 000 mil kamaxel bytt för 1000 mil sedan, obs kamrem inte bytt samtidigt urtrampningslagret kasst, låter när man kopplar spricka i rutan(lång) som inte döljer sikt skulle behöva sig en oljeservice... lite smårostig men inte så farligt, har sett värre vit... bra sommardäck Enda extrautrustningen var taklucka, ingen servo... Tror skivorna/beläggen var halvbra, den tog lite djupt i bromsen enligt mig. Jag bjöd 7 papp, enligt mig rimligt. |
-BeeMWe- |
Klonken vid kopplingen kan lika gärna var detta Länk Blev lite tveksam nu om det lät när man tröck ner eller upp kopplingen :) |
|
Jag hade inte betalat mer jag heller. Kamaxeln skulle kanske höja värdet lite. |
|
|
Om den var besiktigad och skattad låter det som ett vettigt pris. Beror iofsj på hur illa det är med utrmapningslagret. Men det kan väl låta många många mil innan man behöver fundera på att göra nåt åt det. Min bil: Länk |
|
-BeeMWe- |
En beg låda kostar inte mer än 1000 spänn heller, rasar lådan, so what. |
|
Nu har du den till salu för 15!!! Vad har du gjort för att den ska helt plötsligt vara värd mer än dubbelt så mycket som du själv tyckte att den var värd? Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.