|
|
|
|---|---|
|
hej jag undrar om det är nån som vet hur man bygger om bromsskivorna till centrumbult, finns det nån spacerplatta man kan sätta dit så att man får centrunbult???? M.v.h Rickard | |
|
Somregel er det en adapterplate som du skrur på plass lignende med de bedre/dyrere spacerplatene. på den er det så et nav med gjenger på som sentermutteren festes i. RH har en felg (RH ZV) som bruker nettopp denne type feste - og er tilgjengelig for de fleste boltsirkler. Om denne adapteren tillater bruk av andre felger enn nettopp denne RH felge, er jeg litt usikker på. Jeg har sett en slik adapter fra et annet firma et eller annet sted, men finner ikke linken just nu. Poster den her om jeg kommer over den. |
|
|
ok tack det vore snällt M.v.h Rickard |
|
|
jeg fant. på fantastisk lissom engelsk: engrish! et spansk firma som jeg ikke vet om har noen forhandlernett i norden. item nummer 3 fra toppen - mononutt. Länk |
|
|
en annen felg. fra toora. Länk lite info på tooras egen site, men fan litt mer info på denne amerikanske siden. Länk ganske kostbare felger og faller kanskje ikke i smak hos alle, men merk! CLCS system mounting kittet koster der kun $260 og siden det er identisk med standarden på denne festemåte - burde en kunne bruke en hvlken som helst felg med senter lås på disse! |
|
|
Tänk bara på att c-bult är skit för gatbruk...dom får efter spännas titt som tätt och det är inte helt ovanligt att tappa hjul ändå. Sen behöver bilen regas om. |
|
|
Ja tipper det er derfor de har nettopp dette systemet på F1 biler som går godt over 300km i timen og generelt får mer stryk iløpet av 10 minutter enn en hvilken som helst gatebil et helt år!! Dersom mutteren trekkes til med riktig moment så vil den ikke løsne og trenges ikke etterstrammes. Dersom Toora og RH selger slike felger "over disk" og det finnes tüv-papirer på dem så trenger en ikke omregistrere noe som helst. |
|
mackan325 |
De första årsmodellerna av Ferrari Testarossa hade centrumbult i standardutförande, efter ett antal olyckor med hjul som tog en annan väg än resten av bilen skippades de och merparten av bilarna kallades tillbaka och byggdes om till vanliga hjul....... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.