|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Som Janne säger 400 Nm så har jag kort på hur fin hans skönhet är! Tråkigt det där med kopplingscylindern!=( |
|
|
stensth : Om du vill kan du lägga ut en läkn eller så skikar du ett mail ... |
|
| 400 Nm: Jag har det hemma, ska se om jag kommer ihåg att skicka när jag är hemma i helgen då. Jag fick nämligen ett bra kort på hans bil som han inte vill veta av!=) | |
|
Tjoho! stensth>>Menar du bilden på HÅLET eller? ;) Apropå kopplingen: Rev ner ski**n(kopplingscyl) idag vilket resulterade i ytterligare beställning på delar..Bl.a nytt bromsrör(330mm)/litet plaströr till huvudcyl...Gick inte att svetsa så det blev oxå en ny huvudcylinder. Mvh Janne. |
|
|
För mig spelar det ingen roll om det ÄR hål eller inte ....... vore kula att se dom i allafal :) |
|
|
Janne T: Nej, det var inte det kortet jag menade. Men jag kan visa det om du vill?=) Va tråkigt, merarbete! |
|
| stensth : Är det din polare "bmwapan" eller vad d var för smeknamn som säljer sin bil på AutoPower börsen ?? PS prova att skika bilderna :) DS / lars | |
| 400 Nm: Yes, tydligen så har han satt ut annons på den! Ska skicka bilderna i morgon eller så. | |
|
togs det några bilder?, ligger dom på samma ställe som tidigare? "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
Patrik Nilsson: Nej inga bilder togs... iaf inte på bilarna.. och alla bilder som låg ute förut är för tillfället inte på plats längre pga byte av hårdvara... men de kommer upp snart igen.. stensth: har du möjlighet att skicka bilderna som jag tog med din kamera på kafébåten? |
|
| Sen ver jag ju dock inte ifall stensth tog några bilder i smyg eller ifall han tog bilder före/efter... (?) | |
|
Näe jag tog inga kort vad jag vet! Skickar bilderna om en liten stund, måste ladda in dem först i datorn! |
|
| Nu skickas bilderna till dig! | |
|
Nu är de gamla bilderna uppe igen på samma ställe som förut... och för att slippa få frågan om vart det var så lägger jag en länk dit här nedan... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.