|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
stensth : jag har sett i dom senaste nr av bilsport så har dom haft en foto tävling .... så då tängte jag att ni som använder kaneran ganska så offta torde nog ha en del tips på hur man får BRA bilder / lars |
|
|
stensth : jag har sett i dom senaste nr av bilsport så har dom haft en foto tävling .... så då tängte jag att ni som använder kaneran ganska så offta torde nog ha en del tips på hur man får BRA bilder / lars |
|
| Oki, jo jag har med läst lite men jag kommer ändå att satsa på Canons gluggar då det har varit lite tveksamt till "piratgluggarna" att de inte alltid funkat och dylikt! | |
|
400 Nm: Jo, jag har läst om deras tävling, har skickat in ett kort. Men jag har glömt av att kolla tidningarna så jag vet inte om det kortet kom med eller inte! Ja, några tips kan man väl komma med! |
|
|
stensth> tror inyte att dina bilder kommit med, har gluttat i varenda nummer av bilsport, har inte tyckts se ditt namn på nån av bilderna "Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår." -Homer Simpson FKA Bmwlover |
|
| Patrik Nilsson: Oki, jag skickade in ett kort på apans bmw! Men jag är inte ledsen för det! | |
|
Alla bilder hamnar inte i tidningen... dom ligger på hemsidan istället... på sidan bilsport.se/fototavling/ Länk /Juhani En BMWlös stackare... |
|
|
stensth: det finns ju kvalitets "piratgluggar" oxå :-) och sen så är inte alltid alla canon gluggar så bra dom heller... |
|
|
stensth: Hur såg bilderna ut som du skickat till bilsport? Jag hittade tre bilder som var upplagda med ditt namn... Finns längst ner på sidan "81-90": Länk |
|
|
stensth: Om du nu kommer med Alpinan på träffen...skulle man kunna få tigga till sig ett åk då? Du får en 100-lapp till soppa isåfall...hehe;). Har kanske med mig en brud som vill åka en liten sväng då också.... Eller bara för att vi har samma namn..=P MVH // Tobias |
|
|
är villig att pröjsa en slant för en åktur också om du tar Alpinan hit, vill känna på lite BMW Turbo-power!!! hehe, såg att mina bidrag kom på samma sida som tobias bidrag, fast lite längre upp "Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår." -Homer Simpson FKA Bmwlover |
|
|
Juhani: Ska kolla dessa bilder då. Jo, jag vet att inte alla Canon gluggar är bra heller. Men de jag pratat med som äger en 10d och pirat gluggar säger att de inte alltid fungerar tillfredställande. Vad menar du hur bilderna såg ut? De är tagna med min gamla G3! |
|
|
Ledsen killar att göra er besvikna, men jag kommer inte att komma i min Alpina! Men däremot en annan BMW med turbo i! |
|
|
Tjena... måste väl fråga om man vågar komma förbi i en gammal 520...? men men det verkar ju bara vara nya fina bilar där..?=) //Danne |
|
| m20power: Det är inga problem att komma förbi, även om du mot förmodan skulle komma i en gammal 520! Själv kommer jag att komma i en lite udda BMW. | |
|
okej den e väl gammal men den e då i bra skick...=) det va en som ja känner lite som tippsade mig.. Mikko ja han e Finne iaf han kör en SAAB V4:a nu om du vet vem det e..? |
|
|
jooo, klart vi vet vem han är, han är ett av grundämnena i fikaträffarna! "Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår." -Homer Simpson FKA Bmwlover |
|
|
stensth : Vilken bil är " apans bmw " & vem är han ?? m20power : jag tror det kvittar i vilken bmw du/man kommer i även gamal som ny .... /lars |
|
| Danne! Klart du ska komma med 520:n! Motorn i din bil har ju varit där förr, fast i en annan kaross :-) Förresten är ju kärran din riktigt fräsch. Vi ses på lördag allihopa! | |
|
400 Nm: Kolla in denna länken om den funkar, Länk Annars är det den svarta E30 som jag har tagit kort på och finns med på den länken Juhani skrev i inlägget ovan! Det är en kompis till mig, det är han med en S38B38 med turbo och strax under 900hk i bilen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.