AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
616

Någon träff på G?

Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Jag har precis fått tillbaks M3:an från lack, det vore kul om jag hinner åka på någon träff, så vet ni om någon träff som äger rum snart så tipsa mig om det, bör tilläggas att det ska vara i mellan Sverige.

Mvh Abbe
Länk
Pe
1.362
Petri
BMW 120D 2008
Hej ...nu på lörd 20/9 banträff på Kinnekulle tillsammans med Audi-klubben!
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Tyvärr är det lite för långt dit, tar för långt tid att ta sig fram och tillbaks från Gävle. annars hade det varit jätte kul att prova bana med bilen vilket jag fortfarande inte har gjort. :-(

Mvh Abbe
Länk
st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
Annars kan du komma till Umeå den 27/9, då ska vi ha en liten fikaträff här uppe. Även fast det kanske är en liten bit för dig att åka.

Mvh Tobias
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Just 27/9 har jag lovat att gå på Hem och villa mässan med frugan! Det blir svårt för mig att ändra det!:-) Annars hade det varit trevligt!

Mvh Abbe
Länk
st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
Det var ju synd då att du hade lovat det!

Mvh Tobias
Hmmm... vi har också träff den 27:e :) *ler* fast i sthlm...

Mvh Tobbe =)
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Tobbe jag vet, vi ska till sthlm just då, jag hinner att komma på eran träff då men tanken på att lämna min nylackade bil på parkeringen vid mässan efteråt gör att jag får hoppa över träffen.:-) Det är alltid lika roligt, antigen är allt roligt för långt att åka till eller så har man inte tid!

Mvh Abbe
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Nu vara jag väldigt otydlig, tanken att lämna M3:an vid mässan...

Vi åker med 325:an, och den vill jag absolut inte vissa upp!:-)

Mvh Abbe
Länk
Släpp av frugan vid mässan och kom till träffen då.. ;-)
Abbe:

Vad är problemet?

Kör upp M3 till stan lämna av övriga famlije medlemmar på mässan åk sedemera till träffen:))

Jag tycker att det är ju trokig att vi här i Dalarna kan inte fixa några bra BMW träffar själva.. Jag skulle vilja också vara med på någon träff då och då med när det händer någonting då händer ju i flera hundra kilometers avstånd och då blir tills sist att man stannar hemma.

P.S till zevvs och starre Hur kan ni säga så alltså lämna familien och åka till träffen, Vad är det viktigast för er??? Jag kan väl tänka mig att ni har inga fru eller barn och det är därför att ni forstår inte abbe... !!!!

M.V.H

Mauricio Villasmil
La
799
Lasse Kong
E-36 Touring 97
Fixa en träff i Gävle själv vettja .

Det finns säkert fler som du därifrån + att det är ju inte så långt till andra stora städer runtomkring .

M som i Motor
M3 CSL nice
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
Det hade vi i Gävle den 10 maj för den som missade det. Vem vet det kanske blir igen nästa år .

Mvh Teres

__
bmw323.cbj.net
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Ja det är ju ett alternativ att lämna av frugan vid mässan, men det är ingen bra alternativ dock! :-) Nej, ärligt talat är jag själv intresserad av den mässan också, dock kanske att jag tittar förbi sthlm träffen lite snabbt dock med tåringen.

Trees, jag missade halva den träffen på grund av barn vakts problem, hoppas på att det blir något av det nästa år också.

Mvh Abbe
Länk
Petri: Var i Uppsala ligger Kinnekulle. Finns det någon hemsida med information och kartbeskrivning... ?
Pe
1.362
Petri
BMW 120D 2008
MrGold: Näe,tyvärr inte alls i närheten av U-sala!...det ligger vid Vänern ett par mil norr om Lidköping...läs mer här:
Länk
Petri: Tack för den länken, synd att jag inte kan närvara, hade bara en liten lucka i mitt schema.

Efterlyser fortfarande hemsidor som annonserar ut kommande träffar.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Gå med i BMW Club Schweden, www.bmwcs.com där finns en massa träffar.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.