|
|
|
|---|---|
BMW-Yoda |
Objekt:535im-87 Rostfri fin kaross,ellucka,trasigt avgas ej orig. Sliten kam, klonk i framvagn, ny kylare. I övrigt mycket bra orig skick. Pris:21000kr. Glömde milen 18000. BMW-Yoda |
BeeMWe playboy |
Nope Är på jakt efter en fin 320/325a (E30) 88a eller nyare, sv-såld med s-bok (eller import med s-bok stämplad hos BMW). Gärna nära Uppsala/Sthlm. (M)irc Dalnet #bmwpower |
|
inte i mina öron. Skulle inte betala 21000 för en 535'a i det skicket... Icke! ///Tomas 528i -86 |
|
| De där stundande reparationerna verkar väldigt dyra. Undvik eller pruta 10'! | |
BMW-Yoda |
Tyvärr, för sent. Jag köpte den. Jag skruvar nästan allt själv, så det enda väsentliga för mig var att hitta en som var rostfri. Dom flesta som är rostfria är övervärderade. Ja dom flesta överhuvudtaget. Det finns en tendens, att ska man sälja sin bil så övervärderar man den. Ska man köpa så undervärderar man objekten. Men det var kul att höra hur andra ser på ens köp. (jag var ju torsk) Dessutom har jag en plan för denna bil, dess motorrum ska inhysa en vässad 745-snurra, i hjulhusen ska M-5-3.6 bromsar ta över. BMW-Yoda |
m3-94 |
Varför 87 köp ett år nyare så får du E34 kostar lika mycket.. M3... |
BMW-Yoda |
För stor och lite mindre rolig i kurvorna. BMW-Yoda |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.