|
|
|
|---|---|
|
Hej de är så att jag undrar om de går att lägga på nya m3 19"fälgarna 265or på min 328 e46 coupe.. mvh:Adde Får man ta alla skit när de går snett, Ska man ha äran när det går bra | |
|
Nej inte utan bearbetning utav dina bakskärmar. Dock passar de 8.5 " stora framfälgarna runt om utan att göra något. men som sagt orginalfälgar bak och du måste rulla skärmkanter. BMWCS Syd #05392 Länk Bruka sökfunktionen! |
|
|
ok tack för hjälpen Får man ta alla skit när de går snett, Ska man ha äran när det går bra |
|
|
Hej är de nån som vet om de går att köpa kopior på dom 19" Får man ta alla skit när de går snett, Ska man ha äran när det går bra |
|
|
Finns replicafälgar på rätt många ställen. Kvaliteten varierar nog en hel del...! Kolla med t ex: Länk Det som fungerar är att ta fyra originalframfälgar till M3. Då får det plats i bakre hjulhusen! Dock får du nog inte på 265:or! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Delito: de finns kopior på 19" varianten men inte i europa vad jag vet. sök på ämnet. BMWCS Syd #05392 Länk Bruka sökfunktionen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.