|
|
|
|---|---|
|
Har planer på att sälja min Bmw 325iM -89 17600 mil sv-såld Vad kan man begära för den ? Utr: Stora M-pkt Skinn El hissar,speglar,taklucka 15" vinterdäck 15hk chip 17" 100+ till sommaren Supersprintavgassystem 2,5" k&n luftfilter (öppet) Röktonad Åtgärdat: Rosten i sparklåderna bak, bytt bromsrör (vä) bromsbackar | |
| 25.... | |
|
25 låter lite med bara 17600 mil och skinn, dessutom en 325iM som verkar stå betydligt bättre i värde och vårdas betydligt bättre av sina ägare än den vanliga 325i utan spoilerpaket, sportchassi och med standarssäten. Iofs om den är rostig så kan jag tänka mig 25, men annars tror jag minst 30. //HD91 |
|
| nä men rosten är fixad nu och den är bra vårdad | |
| nä men rosten är fixad nu och den är bra vårdad | |
|
25.000 kr?! Om den är jätte rostig, gått typ över 30' mil och svartryker så kanske! ;) En 325iM i FINT skick kan man få 35.000 kr för! Det låga miltalet, skinn och sv-såld talar ju för ett fint objekt. Men det hänger mycket på hur mycket rostig den är och hur motorn mår förstås. Min bil: Länk |
|
Gemini__ |
En 325iM i ett fint skick får man ut betydligt mer än 35000:- för. Om bilen har varit rostig, så tyder det tyvärr på att den inte ligger i det högre prisspannet. Men det kan jag iofs inte avgöra här och nu, har inte sett bilen. Den kan ju vara klockren förövrigt. Tror att "HD91:s" prisidé verkar vettig, runt 30000:-. Men modellen är väldigt populär, det kan trissa upp priset en del. Lycka till med den ev. bilförsäljningen iaf! Mv: Thomas |
| Tackar för alla svar, och rosen som har funnits finns inte längre =) | |
| rosten ska det stå =P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.