|
|
|
|---|---|
|
Man blir så j***a less, såg igår att jag fått en stor buckla på passagerardörren strax nedanför handtaget:-( Blir så förbannad på folk som inte kan öppna sina dörrar utan att slå i andras bilar. Det är nästan så att jag tror att en del gör detta med vilja. Nu undrar jag vad det skulle kunna kosta att lackera om hela passagerardörren. /Wengen | |
|
1900kr i självrisk? Mvh/Soki Ny bild 7sep -- Länk |
|
|
Nja, några 1900:- har jag tyvärr inte i självrisk. Tror att jag satt självrisken till 3000:- för att få ner premien något. Har hört efter hos en välkänd lackeringsfirma. Dom skulle ha 1800:- + moms för att lackera om hela dörren. Är det ett bra eller dåligt pris tror ni? /Wengen |
|
|
Det kan vel ikke være så mye dyrere å omlakkere på egen bekostning da? Min onkel betalte akkurat 1000 NOK per forskjerm til Audi 80, men dette var dog billig i Norge. 2000-3500? |
|
|
Det låter väl rimligt men sedan är ju att du måste få bort bucklan oxå. Är den stor? Mvh/Soki Ny bild 7sep -- Länk |
|
|
Varför inte fråga en lackerare direkt för? Han om nån borde veta vad han ska ta för en dellackering. Lycka till med dörren/Berbel |
|
| Om inte lacken spruckit eller skavts av kontakta CarDent. Kolla in www.cardent.se. De tar 800:-/panel. En panel motsvarar en karossektion. Resultatet brukar bli helt perfekt. Otroliga yrkesmän! | |
|
Tror inte på cardent i detta fall eftersom själva lacken också skadats. Bucklan ser ungefär ut som om man skulle ha skjutit på dörren med en luftgevärskula, alltså ganska liten men ljup och skarp. /Wengen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.