|
|
|
|---|---|
|
För ett tag sänn surfade jag på pricerunner. Där kom i til insplanet.com Provade denne tjänst (som är gratis), men dom hittade ingen billigare försäkring. Men, det värkar som en bra tjänst då dom hittar den bästa offerten blandt 7 bolag. Då får man åtminstånde lite mindre jobb. Och kan kolla upp dom insplanet ej kollar på egenhand. Någon som har erfarenheter av Insplanet, och fått billigare försäkring ? Just wondering :=) | |
|
Som synes av startdatum på tråden har jag nyttjat sök-funktionen:-) Testade Insplanet och fick en offert från Auro Försäkring. Förvisso 1500:- billigare än den nya IF premien som jag fått aviserad men jag har aldrig hört talas om bolaget i fråga. Sökt såväl på forumet som nätet utan napp. Någon som har någon erfarenhet av Insplanet eller Auro? /Udo Dirkelsniff |
|
|
Insplanet har/hade väl iallafall likviditetsproblem i våras om inte minnet sviker mig, prova sök på www.di.se alt www.dn.se, det andra bolaget har jag aldrig hört talas om. M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
| JAg har använt insplanet och de hittade den överlägset billigaste hemförsäkringen för mig. Dock har jag aldrig testat hur bra de är på bilförsäkringar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.