|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har lite problem med att hitta färgkoden till min nyinförskaffade 3,0a. Det är en -72 och mitt chassinummer är 2038967. Färgen är den "vanliga" grönmetallic som fanns på trenollor från denna tid. HJÄLP!! | |
|
Kan vara denna: Länk Svårt att hitta bilder... |
|
|
Hade samma problem. Svårt att se på färgkartorna på webben. Gjorde som så att jag mailade Mobile Tradition mitt VIN. Fick ett svar på knagglig engelska från en Inge Melber. Både tillv.år och färgnr. (Florida code 66) |
|
|
Hittade denna bilden på tyska E3 klubbens sida. 3,0 lackad i Taiga met. Länk |
|
|
Tack för det :-) Jag återkommer om jag får kontakt med dem... |
|
|
Hej , trevligt val på bil, Det finns fler att välja på 65 turkis turkis turquoise 68 tundra metallic dunkleres grün-metallic green 71 agave grün (Uni) green 72 taiga metallic ,hellgrün-metallic, It metallic green 76 amazonasgrün amazon green 79 mint grün Mint grün mint green Tyvärr har jag inga färgbilder att skicka med See You//Ulf Fullt ös spar tid |
|
|
Här är en bild. Länk Lite mörk dock, men man kan kanske komma fram till något ändå? |
|
|
Det är ju inte Taiga och inte Turkis, då är det väl bara Tundra kvar? I varje fall väldigt lik en Tundralack. |
|
|
Har fortfarande inte fått svar från mobile tradition... Håller med om att det lutar åt tundra, problemet är att man inte vill chansa och beställa färgen om det inte är rätt. |
|
|
Japp, nu har svaret kommit: Tillverkad i december -71 och färgen är mycket riktigt Tundra 068. Stort tack Lover och Moumtaz :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.