AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
558

ögonlocks montering

Visa användare
533
Jackass
523i -99
Jag fick mina ögonlock idag. Det va 6 st kardborreband med klister på baksidan. Sitter dem fast ordentligt så? Ska det inte limmas?
changco
Eftersom motorhuven lägger sig mot ögonlocken så borde dom sitta på plats.
ha
157
hamannBMW
BMW 735iAL 99 Individual
Dom sitter fint med klister...men vil du forhindre stöld som som mange erfarer av utrustning så er lim nog bedre. Dog får du inte avmontere dom ved evt. besiktning.

Länk
*Henke*
min erarenhet av kardborreband på ögonlocken är att det bara är skräp. Tappade båda på mindre än 1 vecka limmade min andra sitter som sten!
Kr
273
Kristijan
BMW 525iMk -01
Jackass*
Beställde du från danmobility?
Jag beställde mina därifrån med, kardborreband med klister på funkar inte alls så bra. Huven trycker ner övre delen av ögonlocken men sidodelen,alltså den som täcker för blinkisen kommer aldrig att sita ordentligt.....Det vore bäst att du andvänder lim, det gjorde jag. Men hur man ska ta bort dom när det behövs, hmmm helt annan historia. Men besiktningen behöver du inte vara orolig för. Så länge ögonlocken inte stör ljusbilden på besiktningteknikers ljusmätare så......

.:Kristijan:.
Visa användare
533
Jackass
523i -99
Jag beställde från hova.com och bara kardborre...nu ligger den ena på E18..jag försökte leta iaf men det är ingen 50 väg precis!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.