|
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Kolla in Andy Wallace reportage på Mclarens hemsida: Länk. Filmen är från Nardobanan i Italien. Killen sitter lugnt och kommenterar, "- 385, 386 ,387, 389, 390, 391, 391, 391.. nope, it will not go any faster." ;) |
NOLL7NOLL |
Riktigt häftigt... 391 kmH är ganska snabbt |
|
"391, it will not go any more than 391..." Nähä, vilken besvikelse att den var SÅ seg! ;) /Wille |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Vore inte fel och få ta ut sin lilla beemer på den banan och testa lite toppfart. Juste raka. |
| Gillar när han säger "but anyway, 391 is quite fast, isn't it..." | |
|
*ASG* så lung kille alltså! Linna |
|
| Hehe... Den har man sett många ggr =) E det inte Tiff Needel som kör??? =) inte undra på att snubben e lugn i så fall *ler* | |
| Nix, det är Andy Wallace. Jag såg filmen för länge sedan och om jag inte missminner mig så kommer han ur kurvan i 240 när spjäller öppnas. 300 säger han hejdå till ganska snabbt. | |
|
Hade vart kul att få testa själv att åka såpass snabbt...man lär ju bli fruktansvärt fartblind i sådana hastigheter som 390km/h. //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
| Heltokig snubbe!! Sjyyyyyyst raka :) | |
|
Näpp, filmen är inte inspelad på Nardo. Nardo är en cirkelformad bana i syditalien vilket alla kan se inte är fallet här. Faktum är att bilen körs på VAGs testbana i trakterna kring Wolfsburg. Fort så in i h-e är det iaf. //Lövet |
|
| Lövet: helt korrekt. Testbanan har en raka på 9km vilket behövs för att komma upp i de hastigheterna. | |
|
Imponerande, undrar när vi får se ett liknande videoklipp på koenigsegg:s hemsida? TopGear reportaget är inte dåligt, men det vore trots allt trevligt att verkligen få se Koenigsegg:en spänna musklerna. Cyberkallen:Apropå lugna förare, du verkade en smula stressad/gasglad igår i allén och upp förbi handels. Vinkade en smula vid rödljuset när jag låg bredvid, men du var upptagen med att bevaka ljuset ;) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
mbolo: När jag kollade åt ditt håll så verkade du mest intresserad av damsällskapet. :-) (Vilket jag iofs kan förstå.) |
|
|
Cyberkallen: Touché! ;) Fantastisk bil har du i alla fall, och alldeles nytvättad såg det ut som. Imolarött passar väldigt bra bland höstlöven i allén.. Kör lugnt bara (såg boten i ditt bildarkiv) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
| hehe. vill testa :) soft snubbe. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.