AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.594

Se och njut 391 km/h

Visa användare
2.682
Kävlingepågen
M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver
X5 E70 - Space Grey
325 E46 - Alpenweiss (03 optik).
318 E90 - Alpenweiss
Kolla in Andy Wallace reportage på Mclarens hemsida: Länk. Filmen är från Nardobanan i Italien.

Killen sitter lugnt och kommenterar,
"- 385, 386 ,387, 389, 390, 391, 391, 391.. nope, it will not go any faster."

;)
NOLL7NOLL
Riktigt häftigt... 391 kmH är ganska snabbt
"391, it will not go any more than 391..."
Nähä, vilken besvikelse att den var SÅ seg! ;)

/Wille
Visa användare
2.682
Kävlingepågen
M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver
X5 E70 - Space Grey
325 E46 - Alpenweiss (03 optik).
318 E90 - Alpenweiss
Vore inte fel och få ta ut sin lilla beemer på den banan och testa lite toppfart.
Juste raka.
Gillar när han säger "but anyway, 391 is quite fast, isn't it..."
*ASG* så lung kille alltså!

Linna
Hehe... Den har man sett många ggr =) E det inte Tiff Needel som kör??? =) inte undra på att snubben e lugn i så fall *ler*
Nix, det är Andy Wallace. Jag såg filmen för länge sedan och om jag inte missminner mig så kommer han ur kurvan i 240 när spjäller öppnas. 300 säger han hejdå till ganska snabbt.
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
Hade vart kul att få testa själv att åka såpass snabbt...man lär ju bli fruktansvärt fartblind i sådana hastigheter som 390km/h.

//Roffa

---
Min BMW - Länk
Visa användare
533
Jackass
523i -99
Heltokig snubbe!! Sjyyyyyyst raka :)
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Näpp, filmen är inte inspelad på Nardo. Nardo är en cirkelformad bana i syditalien vilket alla kan se inte är fallet här. Faktum är att bilen körs på VAGs testbana i trakterna kring Wolfsburg. Fort så in i h-e är det iaf.

//Lövet

Lövet: helt korrekt. Testbanan har en raka på 9km vilket behövs för att komma upp i de hastigheterna.
Imponerande, undrar när vi får se ett liknande videoklipp på koenigsegg:s hemsida? TopGear reportaget är inte dåligt, men det vore trots allt trevligt att verkligen få se Koenigsegg:en spänna musklerna.

Cyberkallen:Apropå lugna förare, du verkade en smula stressad/gasglad igår i allén och upp förbi handels. Vinkade en smula vid rödljuset när jag låg bredvid, men du var upptagen med att bevaka ljuset ;)

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
mbolo: När jag kollade åt ditt håll så verkade du mest intresserad av damsällskapet. :-)

(Vilket jag iofs kan förstå.)
Cyberkallen: Touché! ;)
Fantastisk bil har du i alla fall, och alldeles nytvättad såg det ut som. Imolarött passar väldigt bra bland höstlöven i allén..

Kör lugnt bara (såg boten i ditt bildarkiv)

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
hehe. vill testa :) soft snubbe.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.