AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
45.854

Alpina B12 5.7 Lang Stulen!

Sida 10 av 11
STEPHAN
Jo det kan man få om man åker till någon gammal öst stat och köper en stulen B12 E38 från Sverige.*L*ser under din profil att du redan misttänker det.
jaha ojdå vad lite bildad man var om alpina. rätt sida om 300.000?

"Även en 316 kan man ha kul med vintertid"
Perkka
Stephan: Jo kan tänka mig det.

Mvh Per

www.ztreetghozt.com

"If everything seems under control, you`re just not going fast enough!"
Länk
Är säkert inte samma men väldigt lik, förutom blinkers.

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Alpina stripad frontspoiler, annan årsmodell, annan inredning, annan ratt, nja så lik var den väl inte...

/Wille
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Frågan är hur man isåfall skulle få den inreggad igen i DE?!

M V H
Stephan

Nu sa jag inte att det ÄR Stephans utan bara väldigt lik.
Att vissa delar skiljer är ju bara att byta ut.

Kan man åka till månen så går det säkert att regga in en stulen bil i tyskland om man bara har rätt kontakter/pengar och då kan det ju vara smart att få en annan årsmodell på pappret.

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Be
216
Betioveåtta
MB C63 - 2010
Den bilen var till salu redan innan Stephan förvärvade!
// Martin
Micke Olsson: He he he he......... :-D *asgarv*

Mvh Jörgen
Stephan: Fan vilket skit att du inte fick ha fetåket i fred, beklagar verkligen din förlust!

Mvh Malte
Sn
41
Snow
M5 -95
Blev av med min M5:a förra året...den hittades i Sollentuna 2 dagar efter...och som stephan säger tvekade för att gå titta på den....gick dit iallfall...hehe bilen var TOTALSLAKTDAD...hade ljudanläggning som kostade mig 85 tkr...o resten av m5:an....när du säger att du parkerat i kista ....de som snott den vet att den stått där ett tag o har planerat ett ganska bra tag för att kolla när den lämnas där då o då.....Förresten...nycklarna satt väl inte i en såndär security box...som sitter fast med nån sido ruta...isåfall e det inget ovanligt att den blev stulen...för de där sk security box e skiiit.......

Caben Med Flames
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Tus925 ägs nu av högåsen bildemont. karlskoga? Den hittades i sv. då alltså? Hur slutade detta?

BMW CS #5139
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Verkar hittad ja, finns en del delar till den på skroten. Det enda som verkar "räddat" är:
spegel yttre el vä
dörrhandtag yttre vä
fönsterhissmotor
dörruta bak hö
dörruta bak lilla hö
dörruta bak lilla vä
dörruta bakvä
dörruta fram vä
låskista/dörrlås

Har den funnits i sverige hela tiden? Låter märkligt, vore kul om Stephan hade mer information.

ja pleeeease let us know

___
316i, när du inte har råd med annat ;)
Sandro
Stephan! ..träd fram och sjung ut. *nyfiken*
Fan va skumt. Vad vart det av resten av bilen? Kan man inte kolla hur länge skroten har haft den? Hur kommer det sig att det står att den har 3 ägare på www.vv.se? :-/

Mvh Tobias
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Hittade polisen Stephans bil eller försvann den till Ryssland!?

------
Länk
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
skroten har har haft bilen sedan 2004-06-09. 3 ägare = Stefan + försäkringsbolag + skroten skulle jag tro. Men som sagt skulle det vara intressant att veta vad sok har hänt med den fruktansvärt att en sådan bil skrotas i så ung ålder.

BMW CS #5139
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Stephan fick nog bra betalt för bilen från f-bolaget. Då är det bättre och skrota pärlan när man vet att smutsiga händer har varit och taffsat på bilen.

------
Länk
Hoppas det löste sig på ett förmånligt sätt för Stephan.

Synd att en sådan pärla går förlorad...

MVH / Jacob
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.