|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjena någon som vet var man får tag i m3 breddning till e30.. finns det nått eftermarknads breddning eller annat?? Tack för svar... Limmet Min bil!! Länk | |
Grusse |
Länk |
|
Hmm du skulle köpt 323 karossen jag hade med EVO III kittet på då... Den hade inte kostat många kronor.. Borde gå att få tag på nåt beggat sånt kit för runt 5000:- iaf.. |
|
|
Kika här: www.bmwpower.nu/powerborsen/annons.asp?id=92024 |
|
RafkoM3 |
Allt blir skitfult om du inte fixar bakrutekassetten, luckan och bakrutan. Du skulle helst ha dørrarna oxo...men men... Länk Länk |
|
Kilanders är väl M3 breddad och tycker det ser mycktet ballt ut med dom BBS han har på.... BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
Limmet: finns en kille här som kallas B1 han är duktig på glasfiber. ska själv köpa från han på www.reptil.nu *under ombyggnad* BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
Tjena Jag bara måste förstöra din tråd lite... Rafko. Hur kan du förstöra din oerhört fina motor genom att sätta en propp i avgassystemet i form av en 18T? Skärpning, du kan lätt plocka 500hk med de prylarna. På med en KKK K27/K29 eller liknande så skall du få se på pulver. Mvh Mats |
|
|
Lugn å fin nu Mats :) Rafko ska (har) montera en stor GT snurra. //Ticco www.ticco.com |
|
RafkoM3 |
Hehe, kika på mn hemsida->www.malmo.bonet.se/irena/me.htm så finns det bilder på GT40 agget som sitter på nu... Så mera pulver blir det snart så fort bilen ær færdiglackad... Länk Länk |
| Limmet: Jag vet en kille i Göteborgstrakten som har en frontsmälld M3 E30 kaross som han vill sälja bakdelen på. Då får du M3:ans c-stolpar också=mycket snyggt. Om du är intresserad av det så kan jag kolla med honom om han har kvar den. | |
|
RafkoM3: det e ju luckan å c stolpen som e det fula på m3.an ju!! He he tycker ja iaf. Smaken e som baken.. har nog fått tag på org m3 fram å bak skärmar!! Tackar för svar allihop.. Mvh Limmet Min bil!! Länk |
|
|
Mackan999: Vet du hur mycket den är smälld? Annars är jag intresserad. Maila mig gärna om det. |
|
|
mackan999: hur går det med ditt M3 replica bygge?? eller det är din (fd. mina) gamla M3 skärmar som är till salu i Göteborg nu?? /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 Länk |
|
Franke |
Man har ju sett en del annonser med begagnade EVO III kitt men var får man tag i det nytt ??? Nån som vet? Tacksam för tips!! Mvh Danne |
| Fredrik: Nä jag har dina grejer på min egen bil.. men just nu står bygget stilla pga att jag blev av med mitt garage. | |
|
//Mackan999// skulle du kunna kolla upp med han om den fronsmällda m3:an finns kvar? maila gärna |
|
|
Nu e min bil bort lämnad till min jobbar kompis som jobbar på plåtavd. för byta av bakskärmar!! gött ska det bli |
|
|
Vad kostar plåskärmarna nya ? Jag menar det är ju bara plåt.. |
|
|
Tjena. har två framskärmar liggandes om det är intressant? MVH Kilander |
|
|
Kilander: är det du har på din äkta M3 kit? hur gjorde du bak?? BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.