|
|
|
|---|---|
|
B3S Touring, Roadster S samt B7. Mums: Länk Länk Länk Länk Lite mer IAA nyheter: Länk | |
| B7'ans interiör ser fruktansvärt trevlig ut! | |
|
Mummmmsssssss! Speciellt touringen och B7:an är två av mina absoluta drömbilar för närvarande. Kan någon bjuda mig på en av varje, tack? :) Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Ja... man skulle kunna döda för en B7... jag skulle nöja mig med en 745... men B7 är helt klart helt ultimat. ___ |
|
|
Trevliga bilder Håller med om att B7'ans interiör är ett mycket lyckat val! RoadsterS hade ett riktigt lyckat yttre, Alpina fronten och dito fälgar var klockrena på den. /Wille |
|
dunstan |
Vad säger man? B3 Roadster! Otroligt snygg! Mumma! B3S Touring! Kanske den bilen jag skall ha! ;-) B7! Wow! För dyr för mig men så skall en 7a se ut!!! Alpina gör det igen! Nu undrar man när det dyker upp en E60 med B7 motorn... ;-) |
|
E60 kommer komam med B7 motorn, men först om 18 månader. Tar tid att modifiera den så den får plats. Yes :) |
|
| Nån som lade märke till mätarna i Roadster S... Huga!! Resten av bilen skulle dock passa bra på min gård!!! | |
| Mätarna på Z4 suger berkligen. I Hartgen jag körde kunde inte passegraren se hastighetsmätaren och instrumenten är verkligen fula. Inte riktig kvalitetskänsla i bilen helle tyvärr. Kan iofs bero på att den hade 400 hk :) | |
|
Men skulle någon kasta en Alpina Z4 efter mig så skulle jag nog ta den ändå... =D ___ |
|
Perkka |
B7-an är bland det snyggaste jag sett... Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.