|
|
|
|---|---|
|
Äntligen så är de snurr på maskin och den lät ettrig:) Så det blir ut och rita lite i veckan..... /Andreas | |
|
Bara å gratulera då :) Så du hittade en topp till slut. //Ticco www.ticco.com |
|
|
mm Christer med M50 motor i volvo 240 hjälpte mig fixa en topp! Det tackar vi för........ |
|
|
Väntar på film som ett barn på julafton... TICCO: ska du till viared till hlegen?? BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
Vad ska jag göra där? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Är stort blackrace där.. ligger väl lite utanför borås.. BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
Jo, men jag har ju ingen bil å köra med :( //Ticco www.ticco.com |
|
|
Illa det... åk med oss. blir impresa med vita 18" dit.. det går om man tvättar sig sen ;) BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
Jag har ju min vinterbil å åka dit med, men jag åker inte dit bara för å titta... //Ticco www.ticco.com |
|
| Stort Grattis.....Glöm nu inte att flima lite så vi andra får se och ta del lite av ditt monster=) | |
|
Kan de bli att man ser den på fredag/lördag kväll nånting eller? |
|
|
Jimmy: Tyvärr inte då lysen och blinkers inte är inkopplat än... blir i vinter. |
|
|
bmw-andreas, tejpa fast ett par cykellysen och en dynamo mot hjulen på den då! =) ___ Länk |
|
| Okaj, Skulle va kul om man lyckades se den nångång iaf.. :) Såg den nog bara 2 gånger med förra motorn... | |
|
Lite off men har du kvar innertaket? BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
Ekman: Självklart INTE =) |
|
|
inte bara jag som tänker på vikten då =) BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.