AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.529

Kromringar E34

Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
Hittar ingen som säljer kromringar till instrumenteringen till E34 i sverige..nån som har nåt tips?

Finns det att köpa kromringar till värmereglagen till E34:an??..såg att det fanns till E36 iaf.. Länk

//Roffa

---
Min BMW - Länk
Visa användare
274
Tobias Vikberg
525 dATM - 11
Hej!

Inte i Sverige, men kolla:
Länk

MVH
Tobias

prova även:
tachoringe.de/Shop/shop.html

PH
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
Har beställt redan..men tack iaf!

//Roffa

---
Min BMW - Länk
st
758
stimpenbmw2
528i E39 -98
roffa vart beställde du?
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
Beställde härifrån.

Länk

Var enda som även sålde ringar till värmereglagen.

//Roffa

---
Min BMW - Länk
Wanvis
Roffa vad kostade ringarna runt värmereglagen????
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
Dom gick på 15 Euro+Frakt.

//Roffa

---
Min BMW - Länk
Wanvis
om jag skcikar pengar till dig skulle du vilja bbeställa åt mig då är en så bra på internett affärer
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
Var tvungen själv att gå till banken och betala då jag ej har nåt betalkort..man kan ju också betala via www.paypal.com

Är första gången jag beställer från utlandet,man kan ju lika gärna bli blåst så man får ju hoppas man får nå paket..beställa får du göra själv jag vill inte chansa med dina pengar.

//Roffa

---
Min BMW - Länk
Wanvis
men det rör sig ju inte om så mycket pengar....och jag kan inte alls detta med internett eller bank affärer....
Wanvis
om jag blir lurad må det vara hänt kan du inte hjälpa en bmw vän`?=)
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
Gå på banken och betala in till hans konto kan du väl klara av lika bra som jag kan..maila han och säg vad du vill ha så får du kontonummret du ska betala till skriv upp alla siffror och banknamn och ta med till banken..du säger ju bara på banken att du ska betala till ett konto i utlandet så hjälper dom dig..det gjorde dom när jag var där.

//Roffa

---
Min BMW - Länk
st
758
stimpenbmw2
528i E39 -98
hmm här Länk kostar ringar runt instrumenten 39 euro.
Andra ställen har jag sett att de kostar 70-75 euro... ngn som har ngn dålig erfarenhet av dem som kostar 39 euro?

roffa vilket nr har de ringarna du beställde till värmereglagen till e34a?
Kollat sidan men hittar ej specifikt vilka som är till värmerglagen på e34an.
39Euro är rostfritt material
70Euro är aluminium

PH
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
stimpenbmw2:Det fanns inget nr på ringarna..finns ej på sidan..men jag frågade om han hade sådana och det hade han tydligen..dom heter "Heizungsregler" på tyska iaf.

Fick ett mail idag av han..mina grejjer var tydligen skickade idag..så på nåndag är dom väl här =)

//Roffa

---
Min BMW - Länk
st
758
stimpenbmw2
528i E39 -98
peter ok blir sådana för 70 då hehe.
roffa. ok skall höra med han om dem också.
Nu har jag beställt kromringar till E34:an. (Skrattar) Min Tyska är ju inte vad den borde va!? Jag förstod hälften men jag tror det ska bli bra, det var ju inte så många steg i beställningen trots allt.
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
moose:Jag har monterat ringarna på min..vart jäkligt snyggt..men jag använde OKQ8 superlim och det avger gaser som fastnar på glaset om man har minsta lilla fingeravtryck på det,var ett jäkla jobb med att få bort allt..så jag rekommenderar att använda något annat slags lim..borde väl finnas att få tag på?!?

//Roffa

---
Min BMW - Länk
Roffa; Jo det blir inte roligt om man får klisterfingeravtryck på glaset he he!?...Nej men Locktite kanske man kan inhandla? Då behöver man så lite lim, en lite klick bara. Sen gäller det att inte få på fingrarna, då blir det inte roligt!
Nej jag hoppas också det blir snyggt...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.