|
|
|
|---|---|
|
Ständigt återkommande fråga:vad kostar BMW XXX att försäkra.Varför inte ringa själv till försäkringsbolaget,eller kolla på nätet ! Det är så många faktorer som spelar in när premien ska räknas ut,ålder,körsträcka,antal mil/år,bonus,självrisk osv. Det är helt omöjligt att svara på vad premien blir om man inte har samtliga uppgifter,dessutom bör man ha reg.nummret för att vara helt säker på att premie uppgiften stämmer...bara ett litet tips. MVH | |
|
En liten notis, jag tycker du har rätt i ditt inlägg annars. När jag tittade på försäkringar så fick jag _väldigt_ höga premier. På Alpinan var det bara LF som var vettiga, de andra låg mellan 27-63 000 kr. Då vill man gärna fråga de andra vad det kostar, eller vad de betalar för liknande samt om de har gjort något speciellt som gör att de får ned kostnaderna... Vid de tillfällena behöver man fråga, men annars? De flesta bolagen har en sida på Internet som ger kostnadsförslag! (Sedan att B8 inte finns i deras register och att de inte kan ge ut förslag över nätet är en annan sak) /Marcus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.