|
|
|
|---|---|
|
Fin: Länk Lite overkill med LED för fönsterhisarna :) | |
|
voi voi va fin =).... Ride hard die free |
|
| Härlig, fast jag var inte så förtjust i ratten. :( | |
|
läcker kärra ser lite smal ut bara tycker jag Snart 410 hk 622nm |
|
| Sorry, men den ser förj*vlig ut... | |
|
Vacker bil! MEN det var snyggare på den tiden då BMW Individual byggde in sina TV-skärmar i nackstöden, det är väl strålningsrisken som fått dem att ändra till denna lösning på E60 och E65 +så kommer passageraren närmare skärmen. MVH, E38B12 |
|
| E38B12: här är bildskärmarna på en konstant höjd också. | |
|
Utsökt vagn! Däremot kan jag inte låta bli att tycka att BMWs nya sportratt i E60 är fruktansvärt ful! Åtminstone inte tills jag sett den i verkligheten.. Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Detta är en oerhört vacker bil... MVH Morgan. Länk |
|
Scheckheft |
Hej Hela inredningen känns plastig. Inte min smak. Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
Helt underbar bil... skulle lät kunna byta in 540 mot den. ___ |
|
|
Mkt snygg e60! Skulle också kunna tänka mig att byta e39'an mot den (utan mellanskillnad såklart). Finns det några 545 levererade än? /Wille |
|
|
Jag säger som i Marabou: Mmmmmmmmm Livet är billigt, det är extrautrustningen som kostar.. |
|
Perkka |
Instrumenteringen ser alldeles för plastig ut tyvärr.. Annars en mkt snygg bil.. Mvh Per www.ztreetghozt.com "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
chrille70 |
WilleW: 545i (och 525i) produceras fr o m september månad. I o m att det alltid tar tre arbetsveckor från det att bilen rullar av bandet i München tills den levereras till kunden lär nog inte 545:orna börja levereras förrän sista veckan i september, eller i början av nästa månad. MVH Chrille |
|
Tackar för infon Chrille, dags att börja spana hos BMW åf snart m.a.o. Mvh. /Wille |
|
|
Det finns åtminstone en 545i inregistrerad i Sverige redan regnummer UK**** dessutom fanns det en förseriebil levererad till USA i Juli Länk så BMW tjuvstartade nog lite. Mvh Stephan |
|
| Helvete vad coolt med LED elhissar. Mkt smart :)) | |
|
Större bilder: Länk |
|
| Kan meddela att inredningen kändes allt annat än plastig då nästan allt var klätt i läder. Mycket trevlig bil. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.