|
|
|
|---|---|
|
Har blivit tillfrågad av en bekant om goda råd ang ett ev. E38 köp (Han har slutligen fattat att 3 bokstäver är bättre en 4 ringar...) Han han fått korn på en 740 -95 på ca 17000 mil för i kring 150.... Min koll här ( ...och BMW börsens bilar får väl stå som övre halvan av skalan vad gäller skick, eller??) verkar lägga prisnivån på begärt pris på 129/139 vilket torde ge ca 120 i slutpris eller?? modell verkar spela mindre roll på för priset.. Dom goda råd jag kommer på så här direkt är väl: Gott skick i före lågt miltal 740 96- för 4,4 V8 an eller?? Undvik snålbilar och manuella växellådor Undvik "kinky" färger på in och utsidan... Fullmatade 750or ?? klipp eller fiasko?? Kolla kolla kolla och dubbelkolla att verkligen ALLT funkar Köparens marknad .. Flera goda råd att vidarebefodra?? Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk | |
|
Mitt tips: Magnus, kolla gärna på många annonser både i Sverige och utomlands....utbudet är stort. Tror att du ganska snabbt kommer att inse att 150 KSEK för en 740 95:a inte är direkt billigt. /Simon |
|
|
Jo det var ju han som fått korn på detta "klipp" och frågat mig om köpråd... Lite dyrt var min spontana reaktion... Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.